گشت ویژه نظارت بر بازار فعال می شود

‍ معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: تغییر نرخ بنزین برای کنترل مصرف و جلوگیری از قاچاق سوخت که یکی از معضلات جدی در امر قاچاق بود.

گشت ویژه نظارت بر بازار فعال می شودبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   حاتمی با تاکید بر این نکته که استان از لحاظ تامین مواد اساسی و ضروری هیچ مشکلی ندارد گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که در سال جاری داشته‌ایم هیچ مشکلی بابت تامین مواد اساسی مانند گوشت، مرغ، برنج، شکر، روغن، میوه نداریم و هم کالا‌های وارداتی و هم کالا‌های تولیدی استان در شرایط مطلوبی قرار دارند و ما تمام تلاش‌مان اینست که رتبه تورمی استان که در دو سال اخیر جهش مثبت داشته همچنان بر همان منوال کنترل شود و پایین‌تر بیاید.

او  به گرانی نرخ بنزین اشاره کرد و گفت: این تغییر نرخ برای کنترل مصرف و جلوگیری از قاچاق سوخت که یکی از معضلات جدی در امر قاچاق بود صورت گرفته و مابه التفاوت آن مستقیم به سبد درآمدی ۱۸میلیون خانواری می‌رود که رییس جمهورقول آن را دادند که در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر است.

او  گفت: این تغییر نرخ برای کنترل مصرف است و مابه التفاوت آن مستقیم به سبد درآمدی ۱۸میلیون خانواری می‌رود که رییس جمهور محترم قول آن را دادند که برای  حمایت از اقشار آسیب پذیر است.

معاون استاندار در پایان با اشاره به اینکه مامورین بازرسی و تعزیرات به طور جدی و گسترده بر بازار نظارت و با هرگونه تخلفی شدیدا برخورد خواهند کرد اظهار داشت: برای کنترل دقیق بازار، گشت ویژه نظارت بر بازار فعال و نیز شعبه ویژه برخورد با متخلفین در ستاد تعزیرات ابجاد می‌شود. ضمن اینکه تاکید کرده‌ایم که در تمام جایگاه‌های CNG دستگاه کارتخوان نصب شود و اینکه در تلاشیم که چرخه توزیع نهاده‌های دامی اصلاح شود که هم شبکه فساد فعال در این چرخه از بین برود و هم به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

انتهای  پیام/ز

 

تغییر نرخ  بنزین برای کنترل مصرف  جلوگیری از قاچاق سوخت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار