اجرای ۱۳۷ پروژه ورزشی در سطح استان کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: تاپایان امسال نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پروژه ورزشی در سطح شهرستان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

اجرای ۱۳۷ پروژه ورزشی در سطح استان کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  صابر رحیمی در مراسم تجلیل از هیات‌ها و باشگاه‌های برتر ورزشی استان از نظر شاخص ورزشکاران سازمان یافته، بااشاره به اجرای ۱۳۷ پروژه ورزشی در سطح استان کرمانشاه، عنوان کرد: بخشی اعظمی از این پروژه‌ها در شهرستان کرمانشاه واقع شده که با پایان آن‌ها تحول بزرگی را در حوزه ورزش این شهرستان خواهیم داشت.

او بیان کرد: پیست سوارکاری، اتومبیلرانی، اسکیت، آکادمی پزشکی ورزشی، زمین شماره یک مجموعه ورزشی آزادی، سالن کبدی و  از جمله این پروژه‌ها هستند که با اعتبار نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان درحال احداث‌اند و تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: روند روبه رشد پروژه‌های عمرانی ورزشی استان با افزایش ۲۰۰ درصدی اعتباراتی که در این بخش داشته‌ایم، سال خوبی را برای ورزش کرمانشاه رقم زده است.

رحیمی گفت: در مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر در سالجاری دیدیم که  کرمانشاه با کسب ۸۷ مدال در میان استان‌های گروه دوم وزارت ورزش و جوانان که شامل ۱۰ استان است، رتبه اول را کسب کرد.


انتهای  پیام/ز

 

۱۳۷ پروژه ورزشی در سطح استان کرمانشاه اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.