شهرک صهیونیستی بئر السبع هدف شلیک موشک از غزه قرار گرفت

رژیم صهیونیستی از شلیک شدن ۲ موشک از سمت نوار غزه به سوی شهرک بئر السبع خبر داده و مدعی شد که سامانه گند آهنین هر دو موشک را رهگیری و نابود کرده است.

شهرک صهیونیستی بئر السبع هدف شلیک موشک از غزه قرار گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک شدن ۲ موشک از سمت نوار غزه به سوی شهرک بئر السبع خبر داده و مدعی شد که سامانه گند آهنین هر دو موشک را رهگیری و نابود کرده است.

پیشتر رسانه‌ها از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک بئر السبع خبر داده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
معلوم نیست چرا؟ محور مقاومت با اینهمه گستردگی طول جبهه ها با مرزهای مشترک با سرزمینهای اشغالی اسرائیل با فلسطین اشغالی چرا فقط 2موشک شلیک کرده؟ کشورهای محور مقاومت میتوانند همه با هم خط مقدم مشترک و خط عقبه و پشتیبانی مشترک با باریکه نوار غزه را تشکیل دهند و با جبهه ای با اینهمه گستردگی در حمایت از مردم تحت محاصره غزه همزمان و با یک رمز عملیات مشترک مواضع دشمن صهیونیستی را موشکباران کنند و اسرائیل را به عصر حجر ببرند.......
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
چرا؟ فقط دو موشک هان؟!
چرا؟ از تمام خطوط هم مرز با سرزمینهای اشغالی فلسطین "کشورهای محور مقاومت" به کمک "باریکه نوار اشغالی غزه با فرماندهی یکدست و برنامه ریزی شده و دقیق و گسترده عملیات نظامی مشترک با رمز مشترک علیه دشمن مشترک صهیونیستی اقدام عملی نمیشود؟ دشمنی که هیچ زبانی بجز زور را درک نمیکند چرا؟ محورمقاومت با یک اتحاد عملیاتی ریشه این غده سرطانی منطقه را از بیخ وبن برنمیکند تا این غده سرطان خشک شود؟ کافران بناحق با هم متحدند و اتحاد دارند پس چرا؟ محورمقاومت که بحق است علیه دشمن مشترک اتحاد ندارند؟ و بصورت یک عملیات متحدالرویه از زمین و هوا و دریا عملیات واحد و گسترده منسجم نمیکنند؟ تا این غده سرطان در منطقه نابود شود؟! دشمنی که خانه اش از عنکبوت هم سست تر است.....چرا؟ محور مقاومت با انجام این پیشنهاد و برآورده کردن آرزوی دیرینه آزادگان جهان با یک حمله از 25سال آینده ای که پیش بینی شده زمان را جلوتر نمی اندازند؟! تا "رهاسازی و آزادسازی قدس شریف" را جهان اسلام شاهد باشد و "معادله قرن عصر ترامپیسم" را تبدیل به "معادله افتضاح قرن" کنند؟!
آخرین اخبار