ساخت خانه رویایی با کانتینر

یک معمار در تگزاس برای داشتن خانه رویایی خودش، از ۱۱ کانتینر استفاده کرده و صاحب یک غول آهنی بزرگ است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احتمالا در ذهن همه ما تصوری از داشتن یک خانه رویایی وجود دارد، خانه‌ای که همه چیز‌هایی که دوست داریم را در خودش داشته باشد. البته این آرزو برای خیلی از ما در حد همان تصور و رویا باقی می‌ماند و افراد کمی شرایط رسیدن به آن را پیدا می‌کنند، اما ماجرا برای ویل بروکس که خودش طراح است، فرق می‌کند.

ساخت خانه رویایی با کانتینر

ویل برای ساختن خانه رویایی خودش، ۱۱ کانتینر بزرگ را جمع می‌کند و با روی هم چیدن آن‌ها و طراحی هرکدام خانه آروزهایش را ساخته است. به گفته ویل همه‌چیز از یک طرح کامپیوتری شروع می‌شود که وقتی طراحی خانه را روی کامپیوتر انجام می‌دهد و آنقدر جذب آن می‌شود که به فکر ساخت آن می‌افتد.

ساخت خانه رویایی با کانتینر

او در سال ۲۰۱۷، ۱۱ کانتینر را با استفاده از جرثقیل روی هم می‌چیند و با آن‌ها یک ساختمان ۳ طبقه می‌سازد، از آن زمان تاکنون هر هفته روی طراحی داخلی آن کار کرده است.

البته بحث پول بازسازی و ساخت این خانه خیلی بالاست و به همین دلیل هم زمان کار روی آن طولانی شده، ویل می‌گوید هنور بخش زیادی از کار‌های خانه باقی مانده و او تا نهایی شدن همه بخش‌ها و رسیدن به نتیجه نهایی کارش را ادامه می‌دهد.

ساخت خانه رویایی با کانتینر

ویل درباره ساخت خانه داخل کانتینتر هم این‌طور می‌گوید: «تمام دیوار‌ها و سقف خانه عایق شده است، چون خانه ساختار کاملا فلزی دارد، عایق کردن بخش مهمی از کار بود. همچنین بعد از اتمام کار ساخت داخل، نمای بیرونی کاملا رنگ‌آمیزی می‌شود.»

ساخت خانه رویایی با کانتینر

این خانه درست شبیه به یک سازه آهنی رنگی و غول‌پیکر است که کاملا خاصیت آهنربایی دارد! البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که ویل این خانه عجیب و متفاوت کاملا برای خودش طراحی کرده و احتمالا افراد دیگر در آن آنقدر‌ها هم احساس راحتی نداشته باشند.

ساخت خانه رویایی با کانتینر

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار