استاندار همدان؛

افزایش قیمت بنزین تأثیری روی اقلام اساسی ندارد

استاندار همدان گفت: با هر نوع سوء استفاده و گران فروشی به بهانه افزایش قیمت بنزین برخورد جدی می‌شود.

افزایش قیمت بنزین تأثیری روی اقلام اساسی نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان با بیان اینکه افزایش قیمت سوخت با هدف اجرای عدالت صورت گرفته و تاثیری بر نرخ دیگر اقلام و کالا‌های مصرفی و اساسی مردم ندارد اظهار کرد: با هر نوع سوء استفاده و گران فروشی به بهانه افزایش قیمت بنزین برخورد جدی می‌شود.

او با اشاره به اینکه منابع حاصل از اجرای طرح هدفمندی و اصلاح قیمت سوخت به ۱۸ میلیون خانوار و ۶۰ میلیون نفر در کشور پرداخت خواهد شد و ریالی از آن به خزانه دولت واریز نمی‌شود افزود: از این ماه منابع حاصل از اجرای طرح یاد شده به صورت پیش پرداخت به حساب خانواده‌ها واریز می‌شود.

استاندار همدان در ادامه به فواید اصلاح قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: جلوگیری از قاچاق سوخت، صرفه جویی در مصرف بنزین و بهبود معیشت مردم از فواید این اتفاق است که با تدبیر دولت اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه در این طرح فقط قیمت بنزین اصلاح شده و سی ان جی و گازوئیل با قیمت قبل عرضه می‌شود تصریح کرد: سهمیه وسایل نقلیه در کارت‌های سوخت موجود است و کارت‌های سوخت جدید نیز از این سهمیه بهره‌مند هستند.

شاهرخی از وجود ۷۰۰ هزار کارت سوخت آماده تحویل به متقاضیان در اداره‌های پست استان خبر داد و افزود: آمادگی صدور ۳۰ هزار کارت سوخت برای متقاضیان جدید نیز فراهم شده است.

او با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای توزیع کارت سوخت تامین شده است بیان کرد: به منظور دسترسی سریعتر مردم برای تهیه کارت سوخت باجه‌های پستی افزایش یافته است تا شهروندان با مشکلی در این زمینه روبرو نشوند.

استاندار همدان تأکید کرد: سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل در این طرح دیده شده و هیچ دلیل منطقی و محاسباتی برای افزایش قیمت کرایه در حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری وجود ندارد ضمن اینکه این موضوع به دقت رصد می‌شود.

انتهای پیام/ د

زیرساخت‌های لازم برای توزیع کارت سوخت تامین شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار