برترین‌های رقابت‌های انتخابی شنا خوزستان معرفی شدند

رییس انجمن شنا هیات کارگری خوزستان از شناخت نفرات برتر رقابت‌های انتخابی شنا بانوان استان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ساسان کریمی، رئیس انجمن شنا هیات کارگری خوزستان گفت: مسابقات انتخابی شنا بانوان، ۲۳ آبان ماه با حضور ۴۰ ورزشکار در قالب تیم‌های استخر قدس اهواز، استخر آزادی اهواز، نفت اهواز، بهبهان، مسجدسلیمان، لالی، آبادان، امیدیه و شوشتر در اهواز برگزار شد.

او افزود: در مسابقات ۵۰ متر کرال سینه رده سنی ۱۹ تا ۲۹ سال، الهام کیانی‌زاده، نیلوفر یوسفی و سحر صالحی به ترتیب اول تا سوم شدند، در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال این ماده نیز ماندانا علی‌محمدی، زینب موسوی و پگاه فتاح‌زاده عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال، مرضیه سیلاوی، شاداب عباسی و لیلا هرمزی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

کریمی اظهار داشت: در ماده ۵۰ متر قورباغه رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال، بهار وایزی به عنوان نفر برتر معرفی شد. در این ماده و رده سنی نفرات دوم و سوم انتخاب نشدند. در رده سنی ۴۵ سال به بالا این ماده نیز آتوسا سماعی، عصمت محجوبی و زهره موجی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.

رئیس انجمن شنا هیات کارگری خوزستان با بیان این‌که مسابقات انتخابی استان در سطح بالایی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در سطح کیفی خوبی قرار داشتند، تصریح کرد: نفرات برترا این رقابت‌ها ۱۲ آذرماه به مسابقات قهرمانی شنا کارگری کشور که در مشهد برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اعزام شناگران خوزستانی به مسابقات کشوری

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.