سردار تقی زاده:

افزایش برد و دقت موشک‌های کروز را در برنامه داریم/ پدافند لیزری در خط تولید است/ جنگنده قاهر در حال گذراندن تست‌های نهایی

افزایش برد و دقت موشک‌های کروز را در برنامه داریم/ پدافند لیزری در خط تولید است/ جنگنده قاهر در حال گذراندن تست‌های بعدیجانشین وزیر دفاع گفت: در زمینه انهدام ریزپرنده‌ها و کوادکوپتر‌ها به تکنولوژی پدافند هوایی لیزری دست پیدا کرده‌ایم.


به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح طی گفت‌وگویی با خبرنگاران، در خصوص دستاورد‌های جدید دفاعی در حوزه موشک‌های کروز، اظهار کرد: در حوزه موشک‌های کروز زمینی افزایش برد و دقت این موشک‌ها با استفاده از سیستم نقشه‌برداری جدید و دیجیتال در حال پیگیری است و ان شالله در آینده نزدیک مراحل آزمایشی این طرح تمام خواهد شد.

وی در خصوص پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه موشک‌های بالستیک زمین به زمین نیز، گفت: عمده تلاش ما در این حوزه این است که تمامی موشک‌های زمین به زمین را نقطه زن کنیم که این کار تقریبا در حال اتمام است. همچنین در این پروژه‌ها از پیشرفته‌ترین تنکولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کنیم که از این حیث جزو ۵ کشور برتر دنیا در حوزه موشکی هستیم.

جانشین وزیر دفاع در خصوص سلاح پدافند هوایی لیزری نیز، گفت: در زمینه انهدام ریزپرنده‌ها و کوادکوپتر‌ها به تکنولوژی پدافند هوایی لیزری دست پیدا کرده‌ایم که آزمایشات تحقیقاتی این سلاح تمام شده و هم‌اکنون در خط تولید قرار دارد.

سردار تقی‌زاده در پایان در خصوص آخرین وضعیت جنگنده قاهر نیز تاکید کرد: این جنگنده مراحل تاکسی را انجام داده و آماده است تا تست‌های بعدی را پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۳:۲۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
به امید خدا ان شاء الله ایران اسلامی همواره پیروز باشد .

هر وقت اخبار گران شدن بنزین و ... رو میخونم و دلم میگیره ، با خوندن اخبار پیشرفت های سپاه و موفقیت های پی در پی جان تازه ای میگیرم .

خدا قوت دلاوران .
Switzerland
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
درود بر ایران و سپاه
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۱۴:۳۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
اقتصاد رو درست کنید
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
اقتصاد دست دولت و مجلسه نه سپاه
Spain
علی خدایی
۱۳:۵۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
هر نوع سلاحی که برای برتری قدرتمندی قوی بودن ایران بزرگ نیاز هست بسازیم انواع تکنولوژی های که استراتژیک هست و جمهوری اسلامی ایران را جزو یک دست انگشت شمار کشور ها قرار خواهیم گرفت را با قدرت قاطعیت بسازیم
آخرین اخبار