بردباری مردم اصفهان در سهمیه بندی بنزین قابل تقدیر است

استاندار اصفهان گفت:در جلسه تامین استان تمام اعضا از صبر و شکیبایی مردم اصفهان به خاطر صبوری مردم در سهمیه بندی بنزین تقدیر کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی صبح امروز  در مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان در گلستان شهدا با بیان اینکه در جلسه تامین استان، همه اعضا از صبر و شکیبایی مردم اصفهان تقدیر کردند، اظهار کرد: بیش از ۱۴ هزار شهید از حدود ۲۳ هزار شهید استان اصفهان در وصیت نامه خود تاکید به اطاعت از، ولی امر زمان کردند. باید یادمان باشد که شهدا برای چه به جبهه‌های جنگ رفتند و باید راه آن‌ها را ادامه داد.

رضایی درباره جنگی که اکنون کشور با آن درگیر است، خاطرنشان کرد: امروز جنگی اقتصادی در میان است، اما آیا همراه با این جنگ اقتصادی هستیم؟ اگر فرماندهی جنگ اقتصادی امروز را به سران سه قوه دادند، آیا می‌توانیم از این فرمان پیروی کنیم؟

وی تاکید کرد: ولایت مداری این نیست که اگر مقام معظم رهبری بر رونق تولید تاکید می‌کنند با چند بیانیه ادعای رونق در تولید کنیم، بلکه باید تلاش و تولید را رونق بخشیم.

استاندار اصفهان گفت: مردم از جناح بندی‌ها خسته شدند و این مسئله برای نظام مانند سم است. اکنون که دشمن فشار حداکثری را بر ما گذاشته همدلی بسیار اهمیت می‌یابد. هر تصمیمی هم که سران سه قوه برای ما گرفتند قابل درک و اجرا است.

رضایی اظهار کرد: از مردم اصفهان به دلیل صبر و بردباریشان تشکر می‌کنم، زیرا واکنش آن‌ها در قبال مسائلی همچون افزایش قیمت بنزین بسیار هوشمندانه بود. در جلسه تامین استان تمام اعضا از صبر و شکیبایی مردم اصفهان تقدیر کردند.

وی با بیان اینکه خلوص و اخلاس خود را در مقام عمل نشان دهیم و اگر از جرگه ولایت مداران هستیم در عمل ثابت کنیم، تصریح کرد: رزمندگان چقدر صبر و شکیبایی در مقابل مشکلات داشتند. یکی از وظایفی که شهدا بر دوش ما گذاشتند، ساده زیستی و باز کردن گره از کار مردم است.

استاندار اصفهان افزود: اگر این مسائل را رعایت کردیم، آن وقت می‌توان گفت که در راه شهدا قرار داریم.

رضایی با بیان اینکه امروز برای ادای احترام به شهدا جمع شدیم و باید رسالت و مسئولیت‌هایی را یادآوری کرد، گفت: در طول سال روز‌های ویژه‌ای وجود دارد که بزرگداشت آن‌ها بخشی از وظیفه ما است. بعضی روز‌ها را ایام الله می‌دانیم، زیرا جلوه‌های الهی در آن‌ها برای عموم مردم بیشتر تجلی می‌کند.

وی ادامه داد: در ایام الله همچون روز‌های وفات، روز نجات حضرت ابراهیم از آتش، انوع اعیاد و روز ۲۲ بهمن مسائل مادی دیگر اهمیتی ندارد که این مهم خود نمود خلقت است که تجلی می‌یابد.

در مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان که در گلستان شهدا برگزار شد، پوستر اولین جشنواره ملی رسانه‌ای روز بیست و پنجم آبان ماه رونمایی شد.

انتهای پیام/م

 

مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان

برچسب ها: شهدا ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۸
خدا از مسئولی که در حق مردم داره جفا می کنه نگذره