سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تأخیری در پرواز‌های داخلی و خارجی وجود ندارد

جعفرزاده گفت: تمامی پرواز‌های داخلی و خارجی در فرودگاه‌های کشور بدون تأخیر در حال انجام است.

روال عادی پرواز‌های مهرآباد با توجه به شرایط جوی رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تمامی پرواز‌های داخلی و خارجی در فرودگاه‌های کشور بدون تأخیر در حال انجام است، اظهار کرد: هیچ پروازی به دلیل شرایط جوی آب و هوایی متوقف نشده و شرایط در تمامی فرودگاه‌های کشور به ویژه فرودگاه مهرآباد عادی است.

او ادامه داد: شرایط در فرودگاه امام خمینی هم عادی است و در این منطقه بارش برف سنگین نیست که پرواز‌ها با تأخیر انجام شود.

جعفرزاده همچنین درباره افزایش قیمت سوخت در بخش هواپیما‌ها هم گفت: نرخ سوخت در این بخش تغییر نکرده بنابراین قیمت بلیت هواپیما به ویژه در پرواز‌های داخلی ثابت مانده است.

تمامی پرواز‌های  فرودگاه‌ مهرآباد انجام می شود

میرسعید صفی نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: پرواز‌های فرودگاه مهرآباد علیرغم شرایط خاص جوی و بارش برف و به علت مساعد بودن فرودگاه‌های مقصد، طبق برنامه زمان بندی از پیش تعیین شده در حال انجام است.


بیشتر بخوانید: پرواز حجاج به حالت عادی بازگشت / آخرین جزئیات از بازگشت پروازهای حجاج به کشور


او افزود: مسافران برای اطلاع از وضعیت پرواز‌های خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۴۴۶۶۵۵۱۹ یا ۴۴۶۶۵۵۲۴ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار