مدیرکل دفتر مدیریت بحران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

هیچ مسدودیتی در راه‌های اصلی و فرعی کشور وجود ندارد / آماده باش نیرو‌های راهداری تا پایان هفته

رودباری گفت: هیچ مسدودیتی به دلیل بارش برف و یا کولاک در جاده‌های اصلی و فرعی کشور وجود ندارد.

هیچ مسدودیتی در راه‌های اصلی و فرعی کشور وجود ندارد / آماده باش نیرو‌های راهداری تا پایان هفتهمحمد رودباری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیزات ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هیچ محوری در جاده‌های کشور به دلیل بارش برف و باران مسدود نیست، گفت: از روز گذشته همزمان با پیش‌بینی سازمان هواشناسی، سازمان راهداری تمامی نیرو‌های راهداری خود را در راهدارخانه‌های سراسر کشور مستقر کرده بنابراین همزمان با بارش برف اقدامات لازم جهت نمک پاشی صورت گرفت.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران اظهار کرد: تمامی محور‌های اصلی و فرعی کشور باز است و ترافیک روانی در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه وجود دارد.

او با اشاره به اینکه تمامی نیرو‌های راهداری تا روز چهارشنبه در حال آماده باش هستند، گفت: در تمامی استان‌ها به ویژه استان‌های برفی نیرو‌های راهداری در راهدارخانه‌ها مستقر هستند تا در صورت بارش برف و یا کولاک اقدامات لازم جهت مصدودیت راه‌ها را انجام دهند.

رودباری با اشاره به اینکه هیچ مشکلی از لحاظ کمبود نمک و یا ماشین آلات و تجهیزات در جاده‌های کشور وجود ندارد، گفت: تمامی تجهیزات لازم از جمله نمک از ماه‌های گذشته تأمین شده بنابراین نگرانی از لحاظ کمبود ماشین آلات وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: وضعیت هوا در ۲۵ آبان / آسمان ۸ استان کشور برفی است


او یادآور شد: ممکن است در برخی از ساعات پلیس راهور همزمان با وقوع برف و یا کولاک اقدام به مسدود کردن راه‌ها بکند، اما تاکنون محوری به دلیل برف یا کولاک مسدود نیست.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران با اشاره به اینکه بیش از ۳ هزار نیروی راهدار در تمامی محور‌های برف‌گیر مستقر هستند، گفت: خوشبختانه با هماهنگی پلیس راهور نگذاشته‌ایم محور‌های اصلی کشور که تردد در آنجا زیاد است مسدود شود و این وضعیت آماده باش تا پایان هفته ادامه خواهد داشت بنابراین از هم‌اکنون اعلام می‌کنیم مسافران برای ورود به جاده‌های کشور حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رودباری یادآور شد: به دلیل وضعیت آب و هوایی کشور مسافران بهتر است تا پایان هفته وارد جاده‌های برف‌گیر نشوند.

گفتنی است گزارش های دریافتی، حاکی از ان است که مسیر های منتهی به شمال کشور از جمله رشت و چالوس مسدود شده و اجازه تردد به اتوبوس ها داده نمی شود.

انتهای پیام/

احتمال انسداد جاده رشت و چالوس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار