درخشش معاونت فنی مرکز همدان در شانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان از درخشش معاونت فنی مرکز همدان در شانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه خبر داد.

درخشش معاونت فنی مرکز همدان در شانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی دهقان نیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان  با اشاره به درخشش معاونت فنی صداوسیمای مرکز همدان گفت : این مرکز در حوزه معاونت فنی، ارتباطات زمینی، ایستگاه‌های فرستنده رادیویی، نظارت و ارزیابی فنی و طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه، هفت عنوان برگزیده را کسب کرد.

او همچنین موفقیت ارجمندیان، معاون فنی مرکز همدان در کسب رتبه دوم کشوری در بین مراکز استان‌های کشور را به همکاران مرکز بخصوص کارکنان زحمتکش فنی تبریک گفت و افزود:به فضل الهی و با تکیه بر توان بومی توانسته ایم به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کنیم که فاخر، ارزشمند و ماندگار است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان در خصوص اهداف برپایی این اجلاس افزود: معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، برگزاری ۱۵ اجلاس موفق را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و این بار با برگزاری اجلاسی با شعار «گام دوم انقلاب، تحول فناوری رسانه» گام‌های ارزشمند و منحصر بفردی در راه نمایش استعداد‌های فنی همکاران در سراسر کشور برداشته و در راه بهره برداری حداکثری از ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور تلاش کرده است.

دهقان نیری با بیان اینکه شعار «ما می‌توانیم» مبنای تحول مهمی در رسانه شده است گفت: رسانه ملی توانسته صنعت نوین رسانه را با طراحی زیرساخت‌های فنی به همت کارشناسان،به رشد و شکوفایی برساند و چرخه تولید منابع علمی در صنعت رسانه را آغاز و هر لحظه با شتاب بیشتری به چرخش درآورد.

شانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه در روز‌های ۲۰ تا ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما و با حضور مدیران و کارشناسان حوزه فنی، برگزار شد.

انتهای پیام/ب

معاونت فنی صدا و سیمای مرکز همدان درخشید

برچسب ها: صدا و سیما ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار