رئیس کمسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد؛

در روز قم از اجرای کار‌های صوری بپرهیزیم /علما و مراجع ظرفیتی ارزنده برای قم است

سبحانی گفت:باید بدانیم برکات زیادی در شهر ما وجود دارد بنابراین از اجرای کار‌های صوری بپرهیزیم که اگر چنین اتفاقی بیفتد به ماندگاری شهر کمک می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سید مجتبی سبحانی رئیس کمسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نامگذاری سالروز ورود حضرت معصومه (س) به نام روز قم گفت: باید از تمام بستر‌های فراهم شده استفاده کنیم تا به معرفی شهر قم و گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه (س) بپردازیم.

او افزود: روز قم نباید فقط در حد اسم باشد بلکه باید با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای رونق اقتصادی برنامه‌هایی در نظر بگیریم که وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارتقاءپیدا کند.

رئیس کمسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم  یادآور شد: اگر دقت کنیم می‌بینیم که شهر‌های دیگر به بهانه‌های مختلف توریست و مسافر جذب می‌کنند ما نیز می‌توانیم در قم رونق اقتصادی ایجاد کنیم و وقتی قم مرجع است باید خوراک فرهنگی مناسب به زائرین و مسافران دهد تا به مرور به شهر‌های دیگر ابلاغ و صادر شود.

سبحانی تعامل فرهنگی با شهر‌های دیگر را ضروری دانست و بیان کرد: اگر بتوانیم از این موقعیت استفاده درست کنیم در این زمینه تعاملاتی با استان‌های دیگر داشته باشیم قطعا شاهد اقدامات مناسبی در قم خواهیم بود.

رئیس کمسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم علما و مراجع را ظرفیتی ارزنده برای قم دانست و تصریح کرد: باید بدانیم برکات زیادی در شهر ما وجود دارد بنابراین از اجرای کار‌های صوری بپرهیزیم که اگر چنین اتفاقی بیفتد به ماندگاری شهر کمک می‌شود.

انتهای پیام/ح

پرهیز از انجام کار‌های صوری در «روز قم»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار