اخبارحوادث بیست و پنجم آبان ماه ۹۸؛

۲۴ مصدوم و دو کشته در حوادث رانندگی جاده استان اصفهان/ یک کشته در برخورد نیسان با اتوبوس

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و پنجم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست وپنجم ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

۲۴ مصدوم و دو کشته در حوادث رانندگی جاده استان اصفهان

غفور راستین مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: برخورد دو دستگاه پژو و پاترل در جاده اژیه پنج سرنشین دو خودرو مصدوم، تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو در اتوبان صیاد شیرازی اصفهان هم پنج سرنشین این خودرو‌ها مجروح، همچنین تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو در محور فیلور نجف آباد به سمت جوزدان دو نفر کشته و پنج نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

او افزود: همچنین در برخورد سواری پراید با یک دستگاه سواری پژو در تیران هم پنج سرنشین دو خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

علت این حوادث در دست بررسی کارشناسان پلیس راه است.
 

یک کشته در برخورد نیسان با اتوبوس

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: در این حادثه که دیشب خودروی نیسان با اتوبوس در بزرگراه کشوری پیش از فلکه قوچان نژاد رخ داد راننده ۳۵ ساله نیسان محبوس شد و جان باخت.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی، هر دو راننده را مقصر این حادثه رانندگی اعلام کرد و گفت: راننده اتوبوس با توقف کنار بزرگراه بدون نصب علائم هشداری برای توجه رانندگان در حال حرکت در جاده مشغول رفع نقص خودرو و راننده نیسان هم به جلو توجهی نکرده و متوجه توقف اتوبوس نشده است.

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ماموران آتش نشانی ایستگاه‌های ۲۳، ۵ و ۲۰ سریع در محل حادثه حاضر شدند و جسد راننده محبوس را از خودرو خارج کردند.
 

مهرو موم ۹ قهوه خانه غیرمجاز در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی آران‌وبیدگل هدف از اجرای این طرح را پاک سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز دانست و گفت:این تعداد قهوه‌خانه، قلیان عرضه می‌کردند که به دلیل بی‌توجهی به اخطار‌های پیشین در این زمینه، با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان و حکم دادستانی آران‌وبیدگل تعطیل شدند.

سرهنگ علی اصغر محمدی افزود: ۱۵۰ جام قلیان و ۸۰ بسته تنباکوی غیرمجاز در طرح از قهوه‌خانه‌های متخلف کشف و جمع آوری شد.

او از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلف یا موارد مشکوک، با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.


انتهای پیام/م
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار