رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:

بیش از ۶۶۰ هکتار از اراضی ملی هرمزگان رفع تصرف شد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: بیش از ۶۶۰ هکتار از اراضی ملی هرمزگان رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: بیش از ۶۶۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان رفع تصرف شد.

او افزود: در این راستا از ابتدای امسال از تعداد ۱۸۰ پرونده مطروحه در محاکم قضایی استان، ۱۵۷ فقره منتهی به صدور حکم شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با اعلام اینکه با هر گونه دست اندازی و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و منابع طبیعی به شدت برخورد خواهد شد.

علی صالحی ارزش تقریبی اراضی اعاده شده به بیت المال را هزار و ۴۱۱ میلیارد و ۷۱۹ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۵۰۰ ریال ذکر کرد و گفت: تعداد متهمین این پرونده‌ها ۸۲ نفر بوده است.

او افزود: در خصوص اجرای احکام قضایی و بر اساس آمار ارائه شده از سوی دستگاه‌های عضو شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان به دبیرخانه این شورا، از ابتدای امسال بیش از ششصد و شصت هکتار از اراضی ملی استان، اعاده و رفع تصرف شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر عزم راسخ دستگاه قضایی هرمزگان در برخورد صریح و بدون اغماض با متصرفان غیر قانونی گفت: از ابتدای امسال و با صدور احکام قضایی متعدد، ۲۳ مورد از مستحدثات غیرمجاز در استان هرمزگان قلع و قمع شده است.

انتهای پیام/ر

قلع و قمع ۲۳ مورد از مستحدثات غیرمجاز در هرمزگان

برچسب ها: دادگستری ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.