رییس هیات والیبال استان قم عنوان کرد؛

برای اولین بار هیات والیبال قم به باشگاه تبدیل شدند

حلوایی گفت:برای اولین بار با دریافت مجوز رسمی از هیات والیبال استان قم به باشگاه تبدیل شدند وبازیکنان باحضور در هیات والیبال قرارداد رسمی ثبت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمدمهدی حلوایی رئیس هیات والیبال استان قم گفت: استان قم در رده سنی بزرگسالان سه نماینده در لیگ‌های کشور دارد که "افق" نماینده استان قم در لیگ دسته یک آقایان و همچنین لیگ برتر بانوان و تیم "زوپری" نیز نماینده استان در لیگ دسته یک بانوان هستند.

رئیس هیات والیبال استان قم ادامه داد: تیم زوپری نماینده استان قم در لیگ دسته یک بانوان کشور نیز با تیم‌های مهرگان پاسارگاد، سورن مشهد، سرو قامتان بابل و جوانان زرتشتی یزد در گروه دوم لیگ دسته یک بانوان کشور به رقابت خواهد پرداخت.

حلوایی افزود: قرعه‌کشی لیگ دسته یک آقایان کشور هفته گذشته برگزار شد و نماینده استان قم در گروه اول با تیم‌های مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب نهاجا، فرش حداد اصفهان، سفیر جوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان و وارنا شهر باران هم گروه شد، چهار تیم برتر هر گروه، به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها صعود می‌کنند و در نهایت هشت تیم برای مشخص شدن رده‌بندی پایانی، به شکل رفت و برگشت به رقابت می‌پردازند.

او افزود: در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود می‌کنند و شش تیم برای مشخص شدن رده‌بندی پایانی، به شکل متمرکز در یک استان به رقابت می‌پردازند.

حلوایی در ادامه با اشاره به اهمیت حرفه‌ای شدن لیگ‌های داخلی استان قم گفت: تیم‌های داخلی استان برای اولین بار با دریافت مجوز رسمی از هیات والیبال استان قم به باشگاه تبدیل شدند و تمامی بازیکنان آن‌ها باحضور در هیات والیبال استان قرارداد رسمی ثبت کردند.

رئیس هیات والیبال استان قم افزود: لیگ‌های داخلی استان در رده‌های نونهالان و نوجوانان از روز گذشته با حضور ۸ تیم در سالن رضاییان آغاز شد و همچنین لیگ بزرگسالان استان نیز با حضور ۱۰ تیم از هفته‌های آتی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تیم‌های والیبال استان قم به باشگاه تبدیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.