رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

برخورد با افزایش نرخ کالا و سرویس مدارس / راه اندازی سامانه پیامکی استعلام قیمت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هیچ افزایش قیمتی در استان قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، خلیل قاسمی در جلسه‌ای فوق العاده با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت:هیچ افزایش قیمتی در استان قابل پذیرش نیست.

او افزود: برای یک تصمیم گیری خوب در بازار نیاز به اطلاعات پایه می‌باشد که این امر با دنبال کردن اخبار اقتصادی میسر خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: باید اقداماتی در کف جامعه انجام دهیم و به مردم اعلام کنیم قیمت کالا‌ها افزایش چندانی نخواهد داشت و جو روانی جامعه را آرام نگه داریم.

قاسمی تصریح کرد: افزایش نرخ کرایه درون شهری و برون شهری بدون ارائه آنالیز و کار کارشناسی شده پذیرفتنی نیست.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به اینکه هیچ سرویس مدرسه‌ای حق افزایش نرخ را ندارد، افزود: برای این موضوع دولت سازوکاری برای گازسوز کردن سرویس مدارس اندیشیده که این خودرو‌ها با هزینه خود دولت گاز سوز شوند.

قاسمی افزود: برای دسترسی آسان شهروندان به آخرین قیمت از اقلام مصرفی خانوار، سامانه پیامکی تهیه شده است و شهروندان با ارسال نام کالای مورد نظر خود به شماره ۳۰۰۰۹۱۲۴ بلافاصله با دریافت پیامک از آخرین قیمت مطلع خواهند شد.

او گفت: همچنین به منظور اطلاع بیشتر شهروندان از لیست اقلام اساسی، سایت سیاق به نشانی Http//:sayagh.asnafhormozgan.ir در اختیار شهروندان است که امکان ثبت گزارش تخلف مشاهده شده نیز در این سایت مهیا شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان با بیان اینکه ۹۶۰ قلم کالا در این سامانه و سایت درج شده است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف میتوانند با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت بصورت شبانه روز تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ر

هیچ سرویس مدرسه‌ای حق افزایش نرخ را ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.