تبیین نقش اصفهانی‌ها در تاریخ کارآفرینی کشور

مدیر خانه جوان گفت: "سفری در تاریخ کارآفرینی" با مناسبت هفته کارآفرینی و نکوداشت روز اصفهان برنامه ریزی شده است.

فاطمه اکبرزاده، مدیر خانه جوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: هفته جهانی کارآفرینی جشن نوآوران و کارآفرینانی است که به دنبال راه اندازی استارتاپ خود در حوزه هایی برای سبک زندگی، رشد اقتصادی و گسترش رفاه بشر هستند. هرساله در ماه نوامبر به مدت یک هفته این اتفاق برای الهام بخشی مردم سراسر دنیا از طریق فعالیت های محلی، ملی و جهانی برپا می شود و هدف این رویداد کمک به آن ها برای کشف پتانسیل های بالقوه شان در حوزه نوآوری و کارآفرینی است.
 
او با بیان اینکه قرار است در این برنامه به حوزه کار آفرینی در گذشته ایران رجوع شود ادامه داد: "سفری در تاریخ کارآفرینی" با مناسبت هفته کارآفرینی و نکوداشت روز اصفهان برنامه ریزی شده است، کوروش خسروی، آزرمیدخت فرهیخته والا و مهدی ابوالحسنی یکشنبه ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۶  در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی به بررسی سفری در تاریخ کارآفرینی می پردازند.

مدیر خانه جوان گفت: قرار است در این همایش نگاه و اهمیت مردم ایران به ویژه اصفهانی ها در گذشته به کار مشخص و همچنین الگوبرداری از قرض الحسنه های سنتی برای ایجاد کار تببین شود یعنی چگونه افراد سرمایه های خودشان را جمع آوری می کردند تا در یک طرح اقتصادی آن را سرمایه گذاری کنند.
 
انتهای پیام/ی
 


بررسی نقش مشاغل پنهان در بحث های جامعه شناختی

برچسب ها: شهرداری ، کارآفرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.