اختلاف میان مدیرعامل و مالک نساجی بالا گرفت

یکی از مالکان و مدیرعامل باشگاه نساجی با یکدیگر دچار اختلاف شدیدی شده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین امروز تیم نساجی مازندران امروز در حالی توسط علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه نساجی تعطیل شد که این تیم دو روز گذشته هم تمرینی نداشت و حالا به نظر می رسد دلیل تعطیلی تمرین چندان فنی نبوده است.

علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه نساجی که چند وقتی است با فرهاد صنیعی فر یکی از مالکان باشگاه نساجی دچار اختلاف شدیدی شده است چند روز گذشته خبر استعفایش از رسانه رسمی این باشگاه تایید شد، اما به نظر می‌رسد رضا حدادیان دیگر مالک این باشگاه قائمشهری راضی به خروج او از باشگاه نبوده است.

اسدی حالا که پشتوانه محکمی مانند حدادیان را پشت خود می‌بیند برای نشان دادن تسلط خود روی تیم تمرین را بدون انتشار دلیل مشخصی تعطیل کرد. تعطیلی این تمرین در حالی رخ داده است که رضا مهاجری سرمربی این تیم هم به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری بوده، اما باز هم از نظر دوستداران این تیم حضور نداشتن مهاجری دلیل اصلی لغو تمرین نیست.

کنسل شدن تمرین تیم نساجی زمانی توسط اسدی صورت گرفت که این تیم پرطرفدار شمالی باید ۴ آذر در ورزشگاه شهید وطنی میزبان تیم آماده استقلال تهران باشد.


بیشتر بخوانید: مهاجری دوشنبه از بیمارستان مرخص می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار