دو برابر شدن گوشی‌های هوشمند 5G شیائومی در سال ۲۰۲۰

مدیر عامل شرکت شیائومی، از تلاش این شرکت برای ارائه حداقل ۱۰ گوشی هوشمند جدید با قابلیت اتصال 5G به بازار گفت.

دو برابر شدن گوشی‌های هوشمند 5G شیائومی در سال 2020به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اوایل سال جاری لی جون، مدیر عامل شرکت شیائومی، اعلام کرد که این شرکت قصد دارد حداقل ۱۰ گوشی هوشمند جدید با قابلیت اتصال 5G را به بازار عرضه کند. امروز، هنگام سخنرانی در گوانگژو چین، او این عدد را دو برابر کرد و گفت تمام تلفن‌هایی که بیش از ۲۸۵ دلار / ۲۵۵ یورو قیمت دارند از قابلیت‌های 5G برخوردار خواهند بود.

این سخنان اجرایی بخشی از کنفرانس سالانه جهانی شرکای موبایل چین بود. در طول این رویداد، یانگ جی رئیس این شرکت گفت که برنامه‌های شیائومی برای اضافه کردن ۷۰ میلیون کاربر 5G در سال ۲۰۲۰ و گسترش فناوری 5G به بیش از ۱۰۰ صنعت است. مهمان مهم دیگر کنفرانس هوارد لیانگ، رئیس هیئت مدیره هوآوی بود.


بیشتر بخوانید: گوشی مقرون به صرفه 5G سامسونگ در راه است 


در حال حاضر، شیائومی نمونه کار نسبتا متوسطی در زمینه تولید دستگاه‌های 5G دارد. از محصولات این شرکت با توانایی پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم می‌توان به گوشی نسبتا قدیم می میکس 3 5G، می 9 پرو 5G (که تنها برای چین تولید شد) و می میکس آلفا اشاره کرد. البته همان طور که می‌دانید گزینه آخر بیشتر از این که یک گوشی باشد، یک طراحی مفهومی جذاب بوده که بر اساس شایعه‌ها تنها ۵۰۰ عدد از آن تولید شده است.

دو برابر شدن گوشی‌های هوشمند 5G شیائومی در سال ۲۰۲۰

با آوردن دستگاه‌های ارزان‌تر که از تراشه‌های 5G پشتیبانی می‌کنند، به احتمال زیاد شاهد اتصال نسل بعدی تلفن‌های همراه با دستگاه‌هایی همچون ردمی K30، می 10 SE و حتی ردمی نوت ۹ پرو خواهیم بود. علاوه بر این تلفن‌های همراه گفته می‌شود احتمالا می ۱۰ و نسخه بعدی گوشی گیمینگ Black Shark نیز از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی خواهند کرد. البته این دستگاه‌ها برای مناطقی که هنوز از این نسل پشتیبانی نمی‌کنند دارای اینترنت همراه 4G خواهند بود.

اینترنت نسل پنجم را می‌توان یکی از جهش‌های دنیای فناوری دانست و باید آن را بهتر از قبل بررسی کرد. این اینترنت به دلیل داشتن سرعت زیاد می‌تواند باعث متولد شدن فناوری‌هایی شود که تاکنون وجود نداشته‌اند. یکی از بهترین اتفاق‌های سال جاری نیز وجود همین نسل اینترنت است.

انتهای پیام/

اینترنت نسل پنجم با گوشی‌های شیائومی افزایش می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.