مازندران میزبان یک رویداد فرهنگی  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات مازندران فردا یکشنبه ۲۶ آبان ماه در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه تنها یک روز مانده به افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات مازندران، گفت: فضای نمایشگاه با سه سالن برای استقرار ناشران و اصحاب رسانه مهیا و تا این لحظه ۲۲۰ غرفه برای این عزیزان تدارک دیده شده است.

او افزود: در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان ۱۹۵ غرفه به ناشران ملی اختصاص دادیم، در این نمایشگاه تعداد ۷۵ هزار عنوان کتاب توسط ناشران داخلی و ۱۲ هزار عنوان کتاب از سوی ناشران خارجی برای بهره مندی مردم و کتابخوان ارائه خواهد شد.

زارع با اشاره به حضور ۵۰۰ ناشر در نمایشگاه، گفت: ۲۵  ناشر از  استان مازندران و ۵۰ ناشر خارجی در آن حضور خواهند داشت  که مجموع ناشران و نمایندگی‌های داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه به ۴۳۵ مورد رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه کتاب، افزود: ۹۹ رسانه در نمایشگاه شرکت کرده اند که در میان آن‌ها، ۸ سرپرستی خبرگزاری، ۱۲ روزنامه محلی، ۲۴ سرپرستی روزنامه‌های سراسری در استان، ۲۷ پایگاه خبری و ۳۶ رسانه با گستره‌های هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه حضور دارند.

او گفت: در این نمایشگاه علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی، نقد کتاب، شعرخوانی و نقد شعر، رونمایی از کتاب نشست‌های تخصصی متعددی پیرامون رسانه و مطبوعات خواهیم داشت.

نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات مازندران، فردا یکشنبه ۲۶ آبان از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در ساری، کیلومتر ۱۸ جاده فرح آباد، شهرک صنعتی شماره ۲، مرکز بین المللی سعید، افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ م

ساری، میزبان نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار