سارقان ۲۳۲ فقره سرقت در استان‌ سمنان دستگیر شدند

در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل با نصب پلاک جعلی بر روی خودر‌ها متهمین شناسایی و بعد از دستگیری به ۲۳۲ فقره سرقت در استان‌ سمنان اعتراف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل و شکایت شرکت توزیع برق استان موضوع در دست رسیدگی قرار گرفت، گفت: بررسی‌های اولیه پلیس و شواهد نشان داد که سرقت‌ها با نصب پلاک جعلی روی خودر‌های پژو پارس، ۴۰۵ و پراید توسط فرد جوانی صورت گرفته است.

او ضمن بیان اینکه با در دست داشتن سرنخ‌ها مالک یکی از خودرو‌ها در تهران دستگیر شد، افزود: متهم پس از دستگیری به آگاهی منتقل شد و در نهایت با مشاهده اسناد و مدارک به سرقت‌های صورت گرفته با همدستان خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه این سه جوان نیز دستگیر و به مراجع قضایی انتقال یافتند، ابراز داشت: این افراد به ۲۳۲ فقره سرقت سیم و کابل در استان‌های تهران، مازندران و سمنان اعتراف کردند.

حسنی اضافه کرد: از مردم و هم استانی‌ها انتظار می‌رود با مشاهده چنین سرقت‌هایی حتما مراتب را به پلیس ۱۱۰ انتقال دهند تا موضوع مورد رسیدگی واقع شود.

انتهای پیام / م

۴ سارق سیم و کابل در سمنان دستگیر شدند

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار