درخشش کاراته‌کا‌های کرمانشاهی در سومین دوره لیگ کاراته وان کشور

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت : کاراته‌کا‌های کرمانشاهی در سومین دوره لیگ کاراته وان کشور، موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سعید نصرالهی رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت : کاراته‌کا‌های کرمانشاهی در سومین دوره لیگ کاراته وان کشور که در روز‌های ۲۳ و ۲۴ آبان‌ماه در شیراز برگزار شد موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ در بخش بانوان شدند.

او گفت : تیم استان کرمانشاه در این دوره از مسابقات توانست در بخش بانوان در رده سنی امید ۲ مدال برنز، در رده سنى جوانان ۲ طلا و سه برنز و در رده سنى نوجوانان یک برنز کسب کند.

نصرالهی افزود: براساس اخبار منتشر شده تاکنون در بخش آقایان نیز امیررضا بروزیی از استان کرمانشاه موفق شده مقام دوم را در وزن ۵۵ کیلوگرم جوانان کسب کند.

او در خصوص نام و اوزان نفرات برتر، گفت: در رده سنی جوانان مریم الهی سرخه‌لیژه و مرضیه باوند‌پور در وزن ۴۸- به صورت مشترک مقام سوم، در وزن ۵۳- غزل ایوانی مقام سوم، در وزن ۵۹- آتوسا گلشادنژاد مقام نخست، در وزن ۵۹+ صدف لرستانی مقام نخست، در رده سنی امید و وزن ۶۸- کیلوگرم سوگند شاهیوند و زینب کاظمی مشترکا سوم در رده سنی نوجوانان مبینا میری‌دوداره در وزن ۴۷- به مقام سوم رسیده‌اند .

 

 

انتهای پیام/د

کاراته‌کا‌های کرمانشاهی در سومین دوره لیگ کاراته وان کشور صاحب مدال شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار