مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام مطرح کرد;

بهره برداری از فاز اول طرح آب شیرین کن ملکشاهی در آذر ماه سال جاری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: با خرید و مونتاژ و نصب تجهیزات آب شیرین کن ملکشاهی فاز اول آب شیرین کن در اوایل آذرماه به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از فاز اول طرح آب شیرین کن ملکشاهی در آذرماه سال جاری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , مظاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: عملیات اجرایی ساخت طرح آب شیرین کن ملکشاهی شامل خاک‌برداری و تسطیح و اجرای فونداسیون به اتمام رسیده و با خرید و نصب تجهیزات مورد نیاز شامل ۶ تانکر صد هزار لیتری، تابلو‌های برق و غیره ، فاز اول به اتمام رسیده درحال گذراندن مراحل تست است.

او با بیان اینکه بهره‌برداری از این طرح بخشی از مشکلات تامین آب شهر این شهرستان را مرتفع می‌کند اظهار کرد: فاز اول طرح آب شیرین کن ملکشاهی در اوایل آذر ماه به بهره برداری می‌رسد و بلافاصله اجرای فاز ۲ این طرح آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع، با ظرفیت ۲۷ لیتر در ثانیه و جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

او ادامه داد: پروژه آب شیرین کن جهت تامین کوتاه مدت آب شهرستان ملکشاهی و تامین بلند مدت آب شرب ملکشاهی از طریق طرح آبرسانی از سد ایلام به ملکشاهی تامین می‌شود.

انتهای پیام/ ن

بهره برداری از فاز اول طرح آب شیرین کن ملکشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.