۶۲ کشته و زخمی در تیراندازی‌های آمریکا

در تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا دست کم ۱۹ نفر کشته و ۴۳ نفر زخمی شده‌اند.

۶۲ کشته و زخمی در تیراندازی‌های آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، ۵۹ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف این کشور رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۱۹ نفر کشته و ۴۳ نفر زخمی شده‌اند.

در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در ایالت «لوئیزیانا» دو نفر زخمی شدند. در این حادثه یک کودک دو ساله زخمی شد. درحمله به خانه‌ای در ایالت تگزاس دو نفر کشته شدند. در این حمله عامل تیراندازی خودکشی کرد. دو نفر نیز در تیراندازی در ایالت جورجیا زخمی شدند.

سیزده مورد از تیراندازی‌ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت پنجشنبه تا جمعه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد. بر این اساس، ۸۵ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۲۹ نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شده اند. ۱۶ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۴۴ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۴۸ نفر کشته و ۱۰۳ نفر زخمی شده‌اند.

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا در گزارشی اعلام کرد از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ هزار و ۲۶۲ نفر در نتیجه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا جان باخته اند که علت مرگ ۱۳ هزار و ۱۴۲ نفر از این افراد انواع قتل و ۲۱ هزار و ۱۲۰ مورد خودکشی بوده است. ۲۵ هزار و ۸۵۹ نفر در این مدت زخمی شده اند. بر اساس این آمار، ۳۶۸ مورد تیراندازی به جمع ثبت شده است. ۱۷۸ کودک زیر ۱۱ سال در خشونت‌های مسلحانه امسال در آمریکا کشته و ۴۲۸ نفر زخمی شده اند. ۶۶۵ نوجوان زیر ۱۷ سال نیز در این مدت کشته و ۲۰۱۹ نفر زخمی شده اند. ۱۳۰۲ مورد تیراندازی به منظور دفاع از خود و ۱۵۵۲ مورد تیراندازی سهوی در این مدت گزارش شده است.

انتهای پیام/

۵۹ مورد تیراندازی در شبانه روز گذشته در امریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلوو
۱۰:۰۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
مثل بازی GTI زندگی میکنن :))
Iran (Islamic Republic of)
مانا
۰۸:۴۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
ننگ بر شما
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۳:۰۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
اوه اوه چه خبره ؟ دارن زندگی میکنن یا میجنگن اونجا ؟
آخرین اخبار