انصراف تیم ذوب و فلزات از لیگ دسته سه فوتبال

 تیم ذوب و فلزات بهار از رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور کناره‌گیری کرد.

انصراف تیم ذوب و فلزات از لیگ دسته سه فوتبالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نماینده فوتبال شهرستان بهار و یکی از ۲ نماینده استان همدان در این رقابت‌ها با غیبت مقابل دماوند آمل به طور رسمی از این رقابت‌ها کنار رفت تا استان همدان تنها یک نماینده در این لیگ داشته‌باشد.

ذوب و فلزات بهار از ۹ بازی صاحب یک برد، ۲ تساوی و ۶ شکست شده بود و با پنج امتیاز در رتبه یازدهم جدول گروه دوم این دوره از مسابقات قرار داشت.

سرمربی تیم ذوب و فلزات بهار پیرامون مشکلات این تیم گفت: در چهار بازی با پنالتی شکست خوردیم، مقابل شهرداری مریانج هم شاهد جنجال بودیم و ادامه بازی با این روند امکان پذیر نبود.

حمید شانه‌ای با انتقاد از اشتباهات داوری و کم رنگ شدن شانس صعود و حتی بقا برای ذوب و فلزات بهار، ناداوری‌های پیاپی و نبود پاسخگویی از سوی فدراسیون به اعتراض‌های مکتوب تیم ذوب و فلزات بهار را عامل کناره گیری از مسابقات دانست.

وی خاطرنشان کرد: بازی با بابل ۲ پنالتی به ضرر ما گرفته شد، با نقده نیز یک پنالتی دقیقه یک بازی به سود حریف گرفته شد، بازی با اراک نیز مشابه همین مسابقه رخ داد و مسابقه با مریانج هم فقط سه دقیقه بازی کردیم.

شانه‌ای بیان کرد: با این شرایط ادامه حضور در مسابقات وقت تلف کردن بود و بدشانسی‌ها هم به ضررمان تمام شد.

سرمربی ذوب و فلزات بهار یادآور شد: خط دفاعی تیم مصدوم و محروم بودند و در این پست بازیکن نداشتیم.

وی افزود: مجید جلال پور، وحید مرادی و پیمان احتظاظی را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست دادیم تا تیم بدون دفاع بماند.

انتهای پیام/د.ا

کناره‌گیری ذوب و فلزات بهار از لیگ دسته سه فوتبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار