افزایش قیمت کالا‌ها تخلف است

استاندار گیلان گفت: افزایش قیمت کالا‌ها به بهانه اصلاح نرخ بنزین، تخلف است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان با اشاره به اصلاح نرخ بنزین، این مهم را حاصل مصوبه جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه دانست و با تصریح اینکه انبار‌ها مملو از کالا‌های اساسی است، افزایش قیمت اقلام به بهانه اصلاح نرخ بنزین را تخلف دانست.

او با اشاره به شمول بیش از ۱۸ میلیون خانوار ایرانی از طرح حمایتی دولت برای جبران افزایش قیمت بنزین افزود: در راستای اجرای این طرح، نخستین مرحله واریز حمایت معیشتی حداکثر تا ۱۰ روز آینده انجام می‌شود.

استاندار گیلان بر لزوم نظارت دقیق ستاد تنظیم بازار و دستگاه‌های نظارت بر قیمت‌ها برای اطمینان بخشی به مردم و رفع نگرانی آن‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: مردم می‌توانند هرگونه افزایش قیمت را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

زارع با اشاره به تامین مناسب کالا‌های اساسی در بازار و وضعیت مطلوب انبارها، بیان داشت: طبق اعلام مراجع قانونی، کشور به لحاظ تامین کالا‌های اساسی و استراتژیک در بالاترین نقطه قرار دارد.

او حفظ منافع ملی را وظیفه‌ای همگانی خواند و تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم که سودجویان به بهانه افزایش نرخ بنزین موجبات نگرانی مردم و یا افزایش دیگر اقلام را فراهم کنند، از این رو دستگاه‌ها نظارتی باید در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی و نتایج پیگیری‌ها را به اطلاع عموم برسانند.

انتهای پیام/ع

افزایش قیمت کالا‌ها به بهانه اصلاح نرخ بنزین، تخلف است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.