آموزش ۲۰۰ هزار نفر در بنگاه‌های اقتصادی مازندران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت:بیش از ۲۰۰ هزار نفر ساعت آموزش ۷ ماه امسال برای شاغلان بنگاه‌های اقتصادی مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در جریان بازدید از چند واحد صنعتی در آمل ،گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای استان با دارا بودن ۲۰ مرکز آموزشی دولتی و ۹۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای خصوصی، به طور ویژه در حال مهارت آموزی بین جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است تا نیاز‌های بازار کار و صنایع استان را تامین نماید.

او یکی از رسالت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را مهارت افزایی نیروی شاغل در صنایع اعلام کرد و افزود: این اداره کل ۷ ماه امسال بیش از ۲۰۰ هزار نفر ساعت آموزش به شاغلان بنگاه‌های اقتصادی مازندران ارائه کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران بر اهمیت ارتباط موثر مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با صنایع تاکید کرد و گفت: این اداره کل آمادگی کامل دارد تا آموزش‌های مهارتی ضمن خدمت شاغلان، تربیت و تامین نیروی کار ماهر را پوشش دهد.

درویشی با بیان اینکه عدم وجود ارتباط میان مباحث آموزش، نیاز‌های اقتصادی و بازار کار موجب بروز مشکلات عدیده‌ای در ساختار اقتصادی و اجتماعی جامعه خواهد شد،گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای به معنای مرتبط نمودن آموزش با دنیای کار، جهت بهبود وضعیت اشتغال جوانان و کاهش میزان بیکاری و مرتبط ساختن هر چه بیشتر آموزش مهارتی با نیاز‌های اقتصادی ضروری است.

انتهای پیام/س
 

آموزش ۲۰۰ هزار نفر در بنگاه‌های اقتصادی مازندران از سوی فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.