مسدود شدن راه چند روستای خلخال

بارش برف در سومین روز متوالی موجب مسدود شدن راه ارتباطی چندین روستا در بخش شاهرود شهرستان خلخال شد.

مسدود شدن چند روستای خلخالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، معروف خسروی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال، گفت: بارندگی‌ها که از جمعه گذشته در این منطقه آغاز شده، امروز شدت گرفته و بارش برف سنگین موجب مسدود شدن راه ارتباطی چند روستا از جمله روستا‌های جلال‌آباد و ماجولان در بخش شاهرود این شهرستان شد.

خسروی افزود: با وجود بارندگی‌های سنگین برف در سطح بیشتر جاده‌های ارتباطی خلخال با تلاش راهداران این اداره در حال حاضر غیر از راه روستا‌های مسدود شده از برف بخش شاهرود سایر راه‌های ارتباطی بین شهری و روستایی این شهرستان برف‌روبی و بازگشایی شده و ترد خودرو‌ها در آن‌ها جریان دارد.

او با اشاره به بارش سنگین برف همراه با کولاک و یخ‌بندان جاده در مسیر‌های ارتباطی خلخال - اسالم و پونل اظهارکرد: تردد از گردنه الماس و هر ۲ مسیر یاد شده مستلزم استفاده از زنجیرچرخ و همراه داشتن لوازم گرمازای زمستانی است.

خسروی گفت: هم‌اکنون ارتفاع برف در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم و پونل به بیش از ۲۰ سانتیمتر رسیده و عبور از این گردنه سخت و برف‌گیر شهرستان با احتیاط کامل صورت می‌گیرد.

بارش برف و یخبندان معابر عمومی در شهر خلخال نیز در طول شب گذشته و پیش از ظهر امروز موجب وقوع چندین حادثه رانندگی برخورد خودرو‌ها با یکدیگر شد که علت همه این حوادث نیز حرکت بدون زنجیر چرخ خودرو‌ها بر سطح یخ‌زده خیابان‌ها و معابر عمومی اعلام می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز از تدوام بارندگی برف در این شهر و مناطق مختلف تابعه شهرستان خبر داد و افزود: بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در این منطقه تدوام داشته و پس از یک روز توقف در روز چهارشنبه با ورود سامانه جدید بارشی به منطقه از صبح پنجشنبه از سر گرفته خواهد شد.

فرامرز فرض‌الله‌پور اظهارکرد: با آغاز بارندگی برف دمای هوای این شهر بطور محسوسی رو به کاهش گذاشته و در حالی که دمای هوای صبح امروز این شهر به ۴ درجه زیر صفر رسید دمای هوای گرم‌ترین زمان دیروز نیز از یک درجه بالای صفر فراتر نرفت.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان‌های سردسیر کشور است.

انتهای پیام

انسداد مسیر در خلخال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.