تشدید گشت‌های نظارتی در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده در بازار، مردم هر گونه افزایش قیمت را گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به منظور ثبات در بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، مردم هر گونه افزایش در نرخ‌های مصوب را بلافاصله گزارش دهند تا برخورد‌های لازم انجام پذیرد.

او با تأکید بر اینکه قیمت جدید سوخت نباید منجر به افزایش قیمت کالا‌ها شود، افزود: سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آماده دریافت گزارشات مردمی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: پیش از این اپراتور سامانه ۱۲۴ تا ساعت ۱۷ در استان اردبیل فعالیت می‌کرد که از امروز با توجه به اهمیت قضیه خدمات اپراتور تا ساعت ۲۲ شب ادامه داشته و بعد از آن نیز هر گونه گزارش مردمی به صورت اتوماتیک ضبط شده و در روز بعد مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

صادقی ادامه داد: اکیپ‌های دو نفره با همراهی بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه‌های تحت پوشش در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه به صورت ویژه بازرسی‌های لازم را از واحد‌های عرضه کالا انجام می‌دهند.

او تصریح کرد: طی نامه به نهاد‌های تاکسیرانی، آژانس‌ها، وانت داران و ... اعلام شده که، چون سهمیه بنزین به اندازه کافی به فعالان این بخش‌ها اعطا شده، حق افزایش کرایه را به هیچ عنوان نخواهند داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: در مورد ذخایر کالا‌های اساسی در استان نیز هیچ گونه مشکلی وجود نداشته و به عمده فروشان و تجار نیز این اجازه و دسترسی داده شده تا به میزان تقاضای بازار کالا‌های مورد نیاز را وارد استان نموده و در سامانه جامع انبار ثبت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/ح

قیمت جدید سوخت نباید منجر به افزایش قیمت کالا‌ها شود

برچسب ها: صنعت ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.