باران عصر امروز شدت می‌گیرد/ هشدار درباره آبگرفتگی معابر و تلاطم دریا

هواشناسی استان بوشهر درباره آبگرفتگی معابر از عصر امروز تا اواخر وقت فردا بر اثر افزایش بارش‌ها هشدار داده است.

باران عصر امروز شدت می‌گیرد/ هشدار درباره آبگرفتگی معابر و تلاطم دریابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بارش باران از اوایل بامداد امروز در مناطق مختلف استان بوشهر آغاز شده است. هواشناسی اعلام کرده میزان بارش‌ها از عصر امروز بیشتر می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر در همین زمینه گفت: از عصر امروز (یکشنبه) تا اواخر وقت دوشنبه به سبب تقویت و تشدید بارندگی‌ها، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد‌های شهری و جاده ای، همچنین نسبت به وقوع رعد و برق شدید و وزش تندباد و تلاطم دریا هشدار داده می‌شود.

زهرا راستگو افزود: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان می‌دهد که فعالیت سامانه بارشی و بارندگی‌ها به تناوب تا اوایل چهارشنبه در استان ادامه دارد.

او ادامه داد: در این مدت بارش باران گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد در سطح استان و بر روی دریا پیش بینی می‌شود. 

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: سه‌شنبه و چهارشنبه ضمن وزش باد به نسبت شدید شمال غربی و تلاطم دریا، دمای هوا نیز به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

راستگو عنوان کرد: بر این اساس، آسمان استان تا پیش از ظهر فردا، ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد، گاهی تندباد لحظه‌ای خواهد بود.

او گفت: جهت وزش باد نیز بیشتر شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۸ تا ۴۰ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد گاهی تا ۲ متر پیش بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۷:۱۵، مد اول ۱۵ جزر دوم ۱۷:۴۵ و مد دوم دریا ساعت ۲۳:۵۰ رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ک

هشدارهای هواشناسی بوشهر

 

برچسب ها: باران ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.