۶۰۰ برنامه فرهنگی در هفته کتاب و کتابخوانی در کرمانشاه اجرا می شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از اجرای ۶۰۰ برنامه فرهنگی در هفته کتاب و کتابخوانی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، معصومه حسنی خوانسار با اشاره به شروع برنامه‌های هفته "کتاب و کتابخوانی و کتابدار" از ۲۳ آبان، گفت: بیست و هفتمین هفته کتاب و کتابخوانی امسال با شعار "حال خوش خواندن" شروع شده و برنامه‌های این هفته تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد.

او از اجرای بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی از جمله قصه گویی، شاهنامه خوانی، مسابقه نقاشی کودک، کاردستی، حافظ خوانی، خطاطی، خوشنویسی، آموزش قرآن، معرفی و رونمایی کتاب و شعرخوانی در این هفته در سطح استان خبر داد.

حسنی خوانسار بیان کرد: در کنار این برنامه‌ها، ۲۹ نشست رونمایی و نقد کتاب و ۵۷ نشست کتابخوان کتابخانه‌ای و ۶۰ نشست کتابخوان مدرسه‌ای نیز در این هفته در سطح استان برگزار می‌شود.

 مراسم تجلیل علی لیمویی شاعر پیشکسوت کرمانشاهی رونمایی از کتاب شعر‌های ارگانیک سروده "سعید امامی" در روز ۳۰ آبان  ثبت‌نام رایگان کتابخانه‌های استان در روز‌های ۲۵ و ۲۶ آبان ماه از جمله این برنامه هاست.

حسنی خوانسار در ادامه با اشاره به وجود ۸۷ کتابخانه نهادی و ۱۸ کتابخانه مشارکتی در استان، گفت: در حال حاضر بیش از ۷۶ هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان هستند.

انتهای پیام/ز


اجرای ۶۰۰ برنامه فرهنگی در هفته کتاب و کتابخوانی در کرمانشاه

برچسب ها: کتاب ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار