مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین:

هیات اندیشه ورز در شهرستان‌های استان قزوین تشکیل شود

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: هیات اندیشه ورز به منظور ارتقای سرمایه‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌ها در شهرستان‌های استان تشکیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  مریم بیدخام مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جلسه هیات اندیشه ورز گفت: هیات‌های اندیشه ورز برای ارتقای سرمایه‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌ها تلاش می‌کنند و باید برای تشکیل آن‌ها در شهرستان‌های استان به منظور بهره گیری از ظرفیت نیرو‌های آگاه اقدام کرد.

بیدخام ادامه داد: با شبکه سازی هیات‌های اندیشه ورز در استان می‌توان مدیران را با تحلیل و تدوین برنامه‌های علمی براساس اقتضائات محلی در تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری کرد.

این مسئول اضافه کرد: شناخت مسائل اجتماعی استان، ارائه گزارش‌های توصیفی و تحلیلی، ارائه راهکار‌های موثر در پیشگیری از آسیب‌های شناسایی شده و نظارت بر ارزیابی سیاست‌ها و اقدامات اجتماعی صورت گرفته در استان از جمله وظایف و ماموریت‌های هیات اندیشه ورز است.

او از اعضای هیات اندیشه ورز خواست تا علل و ریشه‌های وقوع آسیب‌ها را بررسی و هرگونه نقاط ضعف، فقدان تعامل و مشکلات موجود در نهاد‌های رسمی و دستگاه‌های مرتبط را برای اتخاذ تصمیمات لازم منعکس کنند.

بیدخام برگزاری همایش علمی در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی استان را از برنامه‌های پیش رو برشمرد و افزود: صاحب نظران و علاقه‌مندان به مسائل روز، استادان حوزه و دانشگاه، متخصصان، جامعه شناسان، روانشناسان و سایر افراد آگاه می‌توانند با حضور در این همایش و ارائه راهکار‌های مناسب برای کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثری را بردارند.

انتهای پیام/ک

هیات اندیشه ورز به منظور ارتقای سرمایه‌های اجتماعی تشکیل شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار