مدت زمان گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اعلام شد

شرکت الکترونیک آرتز به تازگی مدت زمان لازم برای به پایان رساندن بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را با جزییات کامل، اعلام کرد.

مدت زمان گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که دائما اطلاعات جدیدی از جدیدترین بازی شرکت الکترونیک آرتز و استودیو جدید این شرکت یعنی Respawn Entertainment در فضای مجازی منتشر می‌شود. عنوان جدید این استودیو که Star Wars Jedi: Fallen Order نام دارد توانست پس از یک روز از عرضه نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده و نمره بسیار خوبی را از سوی سایت‌ها و گیمر‌ها بدست آورد. اما به تازگی استودیو سازنده این بازی اطلاعاتی درباره مدت زمان لازم برای به پایان رساندن آن را در فضای مجازی منتشر کرده است. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به نوعی اولین بازی تک نفره در خانواده Star Wars است که در سبک اکشن و سوم شخص ساخته شده است و در زمان عرضه با استقبال بسیار خوب گیمر‌ها مواجه شد.

برخی از توسعه دهندگان این بازی اعلام کرده اند که در ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از برخی ویژگی‌های دو بازی Dark Souls و Sekiro استفاده کرده است و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از کاربران از شرکت الکترونیک آرتز درباره مدت زمان لازم برای اتمام این بازی سوال کنند؛ شرکت الکترونیک آرتز در پاسخ به این گیمر‌ها اعلام کرد که به طور میانگین گیم پلی بازی حدود ۲۰ ساعت خواهد بود، اما اگر گیمر‌ها این بازی را به صورت آهسته انجام دهند و به صورت مداوم در بازی شکست بخورند، گیم پلی این بازی به ۲۵ ساعت افزایش خواهد یافت.


بیشتر بخوانید: بیش از ۱۰ میلیون کاربر عضو Disney Plus شدند


از طرفی هم زمان بازی متناسب با مهارت و درجه سختی انتخاب شده توسط گیمر نیز تغییر خواهد کرد، برای مثال اگر گیمری تنها مسیر اصلی داستان بازی را طی کند و درجه سختی بازی را نیز روی آسان انتخاب کند، مدت گیم پلی بازی به ۱۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند. همچنین در صورتی که گیمر‌ها ماموریت‌های جانبی بازی را نیز انجام دهند، مدت زمان بازی به ۳۰ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هم اکنون برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

گیم پلی ۲۰ ساعته بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
نت رو وصل کنید که استفاده کنیم خب
آخرین اخبار