جلسه تاج و ویلموتس برگزار می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای بررسی اردو‌ها و بازی‌های آتی این تیم خواستار برگزاری جلسه با مهدی تاج در هفته‌های آتی شده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره بیانیه این فدراسیون پس از بازی تیم ملی با عراق و اظهار تاسف نسبت به شکست در این دیدار بیان کرد: باید بگویم فدراسیون به دلیل این شکست از جامعه فوتبال، مردم عزیز ایران، پیشکسوتان کشورمان عذرخواهی می کند. روز گذشته هم جلسات متعددی درباره بررسی دلایل این شکست برگزار شد. بی شک انتظارها از تیم ملی بیش از این ها است. خروجی این جلسات که به اطلاع همگان می رسد هم به سمتی خواهد رفت که مدنظر مردم و پیشکسوتان باشد.

او افزود: یکی از مهم ترین موارد جلسات ما این است که بازی های لیگ از سوی کادرفنی تیم ملی مورد بررسی دقیق تری قرار بگیرد. البته مارک ویلموتس تاکنون سه بازی لیگ یعنی گل گهر- پارس جنوبی، استقلال- پرسپولیس و تراکتور- پارس جنوبی را با حضور در ورزشگاه تماشا کرده است‌. دستیاران او به ویژه وحید هاشمیان بازی های مختلف و متعددی را در لیگ برتر و جام حذفی تماشا کرده و در تمرینات تیم ها حاضر شده اند. البته این روند در آینده با جزئیات بیشتری انجام می شود.


بیشتر بخوانید: تاریخ برای تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق تکرار شد


علوی درباره دلیل ادامه نیافتن تمرینات تیم ملی روزهای فیفادی پس از بازی با عراق برای شناخت بیشتر مارک ویلموتس از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: ما هم قبول داریم شناخت ویلموتس نسبت به تیم ایران محدود است. البته باید این موضوع را نسبت به زمانی که او به کشورمان آمده ارزیابی کنیم. به صورت معمول مربیانی که در رده ملی به ایران می آیند نیاز به زمان دارند. یادم می آید برانکو ایوانکوویچ روزهای ابتدایی که سرمربی تیم ملی شده بود، می گفت باید مانند یک باشگاه با بازیکنان رفتار کنم و بیشتر آنها را در اختیار داشته باشم. زمانی هم که برانکو سرمربی پرسپولیس شد دیدید حضور بازیکنان ملی پوش در تمرینات تیمش برای او تا چه اندازه مهم بود تا بتواند ایده ها و تفکرات خود را تیم تزریق کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: با گزینه های مختلفی برای برگزاری بازی دوستانه وارد مذاکره جدی شده و تا آستانه عقد قرار داد هم پیش رفتیم اما به دلایل مختلف این امر محقق نشد. در زمینه برگزاری بازی های دوستانه و اردوهای آتی تیم ملی ویلموتس درخواست برگزاری جلسه با مهدی تاج را داشته که این مورد به زودی انجام و نتیجه به اطلاع مردم می رسد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار