تمامی جایگاه‌های سی‌ ان‌ جی استان فعال هستند

رئیس هیأت مدیره جایگاه‌داران سی‌ان‌جی خراسان رضوی درباره جایگاه‌های سی‌ان‌جی تعطیل شده در مشهد گفت: ۱۰ جایگاه تعطیل شده با دستور استانداری فعال شده‌اند و تمام جایگاه‌ها وصل هستند.

تمامی جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان فعال هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا رضوی راد با اشاره به شلوغی و ازدحام در صف‌های سی‌ان‌جی از روز گذشته تاکنون گفت: جایگاه‌ها قبل از اعلام افزایش قیمت بنزین با ۵۰ درصد ظرفیت خود کار می‌کردند و اکنون در حال رسیدن به ظرفیت واقعی خود هستند.

او با بیان اینکه قبلا خودرو‌های دوگانه‌سوز از سی‌ان‌جی استفاده زیادی نمی‌کردند و بیشتر به سمت بنزین می‌رفتند افزود: جایگاه سی‌ان‌جی تک منظوره باید حداقل روزی ۲۴ هزار متر مکعب فروش داشته باشد، اما تا قبل از افزایش قیمت بنزین، فروش جایگاه سی‌ان‌جی در مشهد بین ۱۳ تا ۱۴ هزار متر مکعب بود.

رضوی راد افزود: اکنون با افزایش قیمت بنزین، رانندگان این خودرو‌ها بیشتر به سمت استفاده از سی‌ان‌‎جی متمایل شده اند و پیش‌بینی ما این است که تا ۳۰ درصد افزایش مصرف داشته باشیم.

رئیس هیأت‌مدیره جایگاه‌داران سی‌ان‌جی خراسان رضوی تصریح کرد: برای استانداردسازی جایگاه ها، دو ماه مهلت به جایگاه داران داده شده است.

انتهای پیام//م.ه

پمپ های گاز استان همه فعال هستند

برچسب ها: پمپ گاز ، بنزین ، رانندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.