تداوم بارندگی در مناطق کوهستانی / استقرار ماشین های راهداری در جاده های کوهستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه‌های استان سمنان با اشاره به تداوم بارندگی مناطق کوهستانی از استقرار ۱۰۰ ماشین راهداری برای برف‌روبی در جاده‌های کوهستانی استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه‌های استان سمنان گفت: ۱۰۰ ماشین راهداری برای برف‌روبی در جاده‌های کوهستانی استان سمنان مستقر شد.

او افزود: ۱۰ راهدارخانه با فعالیت شبانه‌روزی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محور‌های ارتباطی استان مستقر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه‌های استان سمنان یادآور شد: بارش برف در محور‌های کوهستانی فولادمحله و چاشم شهرستان مهدیشهر ادامه دارد و ارتفاع برف در اطراف جاده‌های کوهستانی استان سمنان به طور متوسط به ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر می‌رسد.

منصور کیایی اضافه کرد: با برف‌روبی و نمک‌پاشی اکنون تردد در تمامی جاده‌های کوهستانی استان به ویژه روستا‌های شهمیرزاد برقرار است.

او تصریح کرد: ماشین آلات برف‌روب، نمک‌پاش و دیگر ابزار‌های مورد نیاز برای تردد امن هموطنان از جاده‌های استان با وجود بارش برف فراهم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه‌های استان سمنان گفت: در روز‌های سرد سال کارکنان این اداره کل با تمام توان در خدمت هموطنان است.

براساس گزارش هواشناسی، ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان با حضور سامانه جوی تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

انتهای پیام / م

ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان با حضور سامانه جوی تا روز سه‌شنبه ادامه دارد

برچسب ها: بارش برف ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.