تداوم سیاست اعدام میدانی فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی دیگر ثابت کرد بر تداوم سیاست اعدام میدانی فلسطینیان اصرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، با توجه به چراغ سبز کابینه رژیم اشغالگر، نظامیان این رژیم با شلیک گلوله به سوی فلسطینیان به عمد و بدون هیچ توجیهی جوانان فلسطینی را به شهادت می‌رسانند.

سماح الکحله، خبرنگار العالم در اراضی اشغالی، در گزارشی که با تصویری از شلیک یک نظامی صهیونیست به سوی عمر البدوی، جوان فلسطینی و به شهادت رساندن او آغاز شد، تاکید کرد، این صحنه که دوربین‌ها آن را ثبت کرده اند، ثابت می‌کند نظامی اشغالگر فقط به سوی جوان فلسطینی شلیک می‌کند و برایش اهمیتی ندارد بر سر این جوان چه می‌آید؟ جوانی که تنها اتهامش این بود که می‌خواست برای خاموش کردن آتشی که به دلیل پرتاب نارنجک، در نزدیکی منزلش در اردوگاه عروب در نزدیک شهر الخلیل، جنوب کرانه باختری، روشن شده بود از منزل خارج شود.

عمر البدوی شهید دیگری است که به کاروان شهدایی پیوسته است که از قربانیان سیاست اشغالگران برای اعدام‌های میدانی فلسطینیان به شمار می‌آیند. سیاستی که در اجرای آن بدون هیچ هشداری به سوی فلسطینیانی که هیچ خطری برای نظامیان اشغالگر به شمار نمی‌آیند، شلیک می‌شود.

عمر رحال، مدیر موسسه حقوق بشری شمس در فلسطین می‌گوید، هدف اسرائیل این است که مبارزه ملی فلسطینیان را تحت الشعاع قرار دهد، می‌خواهد با کشتار هر چه بیشتر فلسطینیان، آنان را بترساند. خون فلسطینیان برای اسرائیلی ها، ابزاری برای جذب آراء شهرک نشینان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار