سرویس مدارس در البرز دایر است

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: سرویس مدارس این استان برای نقل و انتقال دانش آموزان به مدارس دایر است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بهنام میرزایی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: سرویس مدارس این استان برای نقل و انتقال دانش آموزان به مدارس دایر است.

میرزایی اظهارداشت: با توجه به هماهنگی انجام شده، رانندگان سرویس مدارس برای انجام ارائه خدمات به دانش آموزان مدارس استان البرز مشکل ندارند.

او با اشاره به اینکه رانندگان طبق روال روز‌های گذشته برای نقل و انتقال دانش آموزان به مدارس استان اقدام می‌کنند، یادآورشد: روز گذشته وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که سوخت رانندگان سرویس تامین می‌شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: حدود ۲۵ هزار دانش آموز البرزی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از سرویس مدارس استفاده می‌کنند که بیشتر آنان از نواحی ۴ گانه آموزش و پرورش کرج هستند.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز اظهارداشت: با توجه به قیمت افزایش بنزین به منظور پیشگیری از اختلال در سرویس مدارس این استان هماهنگی لازم با مسوول سرویس رانندگان انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: خانواده‌ها نگران نباشند، خدمات لازم به دانش آموزان داده می‌شود.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ب

نقل و انتقال دانش آموزان به مدارس دایر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار