آزادی زندانیان به یاری وقف در قزوین

واقفان خیر اندیش امروز با حضور در زندان مرکزی قزوین ۳۱ زندانی جرائم غیر عمد و مالی را آزاد کردند.

آزادی زندانیان به یاری وقف در قزوینحجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین گفت: مجموع بدهی این ۳۱ زندانی جرایم غیر عمد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که بخشی از آن را طلبکاران بخشیدند، بخش دیگر را ستاد دیه پرداخت کرده است و حدود ۲۵۰ میلیون تومان باقیمانده هم به کمک اداره کل اوقاف و امور خیریه؛ واقفان و متولیان وقف و برخی از خیران پرداخت شد.

حجت الاسلام مجیدی اضافه کرد:پیش ازاین و در عید غدیر اداره کل اوقاف و امور خیریه به همت موقوفات استان ۴ زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کرده بود.

حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان هم در در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین گفت:یکی از اولویت‌های دستگاه قضا در کمک به مددجویان زنان بدهکار است.

حجت الاسلام قدرتی همچنین از طلبکاران خواست برای حل مشکل زندانیان برای بخشش بخشی از طلب خود به دادگستری، شورای حل اختلاف و ستاد دیه مراجعه کنند.

محمدی مدیرکل زندان‌های استان هم گفت: علاوه بر این ۳۱ نفر امسال تا کنون ۱۰۲ زندانی جرائم غیر عمد و مالی با بدهی ۲۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان آزاد شدند.

محمدی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۵۶ زندانی جرائم غیر عمد و مالی شامل تصادفات، دیه غیر عمد، محکومیت‌های مالی به غیر از کلاهبرداری و مهریه در زندان هستند.
 
انتهای پیام/.

با پرداخت بدهی ۳۱ زندانی جرایم غیر عمد، این افراد به آغوش خانواده شان بازگشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.