بسته اخبار حوادث امروز ۲۶ آبان ۹۸؛

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف چندین فقره سرقت در بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۲۶ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بابلسر

فرمانده انتظامی بابلسر گفت:در پی وقوع چندین سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و سرقت‌های خرد در شهرستان‌های بابلسر موضوع کار در دستور کار ماموران نیروی انتظامی شهرستان بابلسر قرار گرفت.

او افزود: کارگاهان و ماموران با بررسی‌های اطلاعاتی و کارشناسی همه جانبه موفق به شناسایی یک باند چهارنفر سرقت شدند که پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی متهمان را در مخفی گاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی گفت:خوشبختانه در این راستا مقادیر قابل توجهی از اموال سرقتی از مخفیگاه سارقان کشف و ضبط و تحویل مالباختگان گردید.

او افزود: در بازجویی و تحقیقات اولیه بعمل آمده سارقین به ۳۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و اماکن خصوصی اعتراف نمودند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی علاوه بر موفقیت در کشف سرقت‌های ساختمان‌های نیمه کاره مامورین انتظامی شهرستان موفق به کشف ۱ کیلو ۳۰۰ مواد مخدر و همچنین دستگیری باند سارقین موتور سیکلت و کشف تعدادی موتور سیکلت شدند.

او افزود:در اجرای این طرح ۳ روزه ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران موفق شدند علاوه بر دستگیری سارقین همچنین یک مامور قلابی هم که اقدام به اخاذی از شهروندان و موارد دیگر میکرد را دستگیر و روانه زندان کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار