آمار عجیب نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در فصل جدید تمامی مدعیان را ناکام گذاشته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در حالی این هفته به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران خواهد رفت که شاگردان مهدی تارتار در هیچ کدام از رقابت های فصل جدید برابر حریفانشان نباخته اند. 

نفت مسجد سلیمان که در ۵ هفته ابتدایی لیگ برتر با قرعه سختی مواجه شده بود، به مصاف تیم‌های مدعی و قدرتمندی چون تراکتور تبریز، سپاهان، صنعت نفت آبادان، تیم فوتبال استقلال تهران و شهرخودرو مشهد رفت و از تمامی این دیدار‌ها سربلند بیرون آمد.


بیشتر بخوانید: اظهارات متناقض تارتار و مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان/ قول هیئت مدیره یا وعده‌های تو خالی افراد خارج از بدنه باشگاه؟


زردپوشان مسجد سلیمانی که آماده سازی شان در فصل جدید را دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کرده بودند، تمامی تیم‌های مدعی لیگ را متوقف کردند و در جام حذفی موفق شدند شهرخودرو مشهد که این فصل در قامت یک مدعی تمام عیار ظاهر شده را در مشهد شکست دهند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.  

آن‌ها در مجموع ۱۰ بازی لیگ و ۲ بازی جام حذفی ۴ پیروزی کسب کردند و در ۸ دیدار برابر حریفانشان به تساوی رسیدند و با کسب ۱۴ امتیاز از ۱۰ بازی لیگ در رده هشتم قرار دارند.  

نتایج خوب نفت مسجد سلیمان بی سابقه بوده و می‌توان گفت که لیگ نوزدهم دوران شکوه و اقتدار این تیم است و تارتار توانسته در مدتی کوتاه از تیمی که فصل گذشته برای بقا در لیگ مبارزه می‌کرد، تیمی شکست ناپذیر بسازد.


بیشتر بخوانید: بیانیه باشگاه نفت مسجد سلیمان/ تارتار همچنان سرمربی نفت مسجد سلیمان است


نفت مسجد سلیمان در کنار سپاهان اصفهان، تنها تیم‌های بدون شکست لیگ امسال به شمار می‌روند. این ۲ تیم حتی در جام حذفی هم شکستی تجربه نکرده اند و هر ۲ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.  

شاگردان تارتار در نخستین روز آذرماه امتحان سخت دیگری در پیش دارند و باید در ورزشگاه ازادی به مصاف پرسپولیس بروند که برای بهبود اوضاعش در جدول و بقا در کورس مدعیان، راهی جز پیروزی در این دیدار ندارد.  

انتهای پیام/ 

آزمون سخت شاگردان تارتار مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.