مابه‌التفاوت افزایش قیمت بنزین به حساب رانندگان «سرویس مدارس» واریز می‌شود؟

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: با اعلام سهمیه بندی بنزین موضوع را از سوی مراجع تصمیم‌گیر پیگیری و پیشنهاداتی را مطرح کردیم.

مابه‌التفاوت افزایش قیمت بنزین به حساب رانندگان «سرویس مدارس» واریز می‌شود؟نورعلی عباسپور، مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با اعلام سهمیه بندی بنزین موضوع را از سوی مراجع تصمیم‌گیر پیگیری و پیشنهاداتی را مطرح کردیم.
 
او افزود: براساس پیگیری های انجام شده موافقت شد که سهمیه ویژه‌ای برای رانندگان سرویس مدرسه اختصاص یابد و به حسابشان واریز شود.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: برای سرویس مدارس با پیشنهاد سهمیه ماهانه ۱۲۰ لیتر موافقت شده است، به محض تکمیل اطلاعات، مابه‌التفاوت قیمت بنزین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومانی به صورت یارانه به حساب رانندگان واریز می‌شود که البته رقم مذکور صرفا برای خرید بنزین قابل استفاده است.
بیشتر بخوانید:  سهمیه سوخت سرویس مدارس تامین خواهد شد
او با بیان اینکه تا کنون حدود ۷۰ هزار راننده در سامانه سپند ثبت نام کرده‌اند، گفت:  پس از بررسی‌ها و مطالعات بیشتر ممکن است در برخی مناطق، سهمیه مذکور افزایش یابد.
 
انتهای پیام/

ثبت نام ۷۰ هزار راننده در سامانه سپند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۵:۵۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سلام بنده معلم هستم وهر روز برای تدریس 100کیلومتر راه رفت و برگشتم میشه از دولت سوال دارم چرا بدون در نظر گرفتن این موارد اقدام به گران کردن بنزین کردین؟
Iran (Islamic Republic of)
خضیراوی
۲۱:۰۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۸
یه سوال
بنده معلم که 40 کیلومتر با ماینم هر روز باید از شهر به روستا بیام فکری کردین؟
آخرین اخبار