مدیرعامل شاهین شهرداری: با حضور کریستیچوویچ فضای مثبتی در تیم ایجاد شده است

مسیگر گفت: شاید پیش از آمدن کریستیچوویچ به شاهین شهرداری برخی‌ها مخالف او بودند و نسبت به توانایی‌های او تردید داشتند، اما در حال حاضر فضای مثبتی در تیم ایجاد شده است.

مدیرعامل شاهین شهرداری: با حضور کریستیچوویچ فضای مثبتی در تیم ایجاد شده استسعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از چند روز گذشته تمرینات تیم با حضور میشو کریستیچوویچ آغاز شده و روز گذشته به طور رسمی با او قرارداد بستیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در ادامه گفت: هدف ما بقای شاهین شهرداری در لیگ برتر است. با آمدن کریستیچوویچ تمرینات با شادابی و نشاط بیشتری برگزار می‌شود و خوشبختانه جو خوبی بر فضای تمرینات حاکم است. شیوه تمرین دادن کریستیچوویچ مانند مربیان کروات است و بازیکنان با او ارتباط خوبی برقرار کردند. شاید پیش از آمدن کریستیچوویچ به شاهین شهرداری برخی‌ها مخالف او بودند و نسبت به توانایی‌های او تردید داشتند، اما در حال حاضر فضای مثبتی ایجاد شده و بازیکنان و هواداران از حضور او خوشحال هستند.


بیشتر بخوانید: آزمون دشوار کریستیچوویچ در شاهین شهرداری


مسیگر افزود: نمی‌توانیم برای کریستیچوویچ فرصت تعیین کنیم و به او بگوییم که تا چه زمانی فرصت دارد شرایط تیم را تغییر دهد. اگر او بتواند وضعیت بدنی بازیکنان را بهبود ببخشد، شرایط تیم هم بهتر خواهد شد و فکر می‌کنم با یک برد اوضاع ما خیلی بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار