نماینده گرمسار خبرداد؛

افتتاح طرح آبرسانی به ۵۵ روستای گرمسار و آرادان در سفر اردکانیان به گرمسار

کاتب از سفر دکتر اردکانیان وزیر نیرو به شهرستان گرمسار به منظور افتتاح چند پروژه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان گفت : دکتر اردکانیان فردا ۲۷ آبان‌ماه به منظور افتتاح این پروژه‌ها به گرمسار سفر می‌کند.

او از افتتاح پروژه پست ۴۰۰ کیلوواتی ایوانکی به عنوان یکی از پروژه‌های آماده افتتاح نام برد و افزود: این پروژه با اعتباری بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان از کم‌آبی به عنوان یکی از مشکلات استان سمنان و خصوصا شهرستان‌های گرمسار و آرادان نام برد و افزود: شهرستان‌های گرمسار و آرادان از ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی و روستایی برخوردارند و تامین نیاز‌های روستاییان می‌تواند ضمن حفظ جمعیت مولد در مناطق روستایی، مانع از مهاجرت به شهر‌ها شود.

کاتب در همین ارتباط ادامه داد: فردا با حضور وزیر نیرو مجتمع آبرسانی ۷۵ روستایی با هدف تامین آب بخشی از روستا‌های دو شهرستان گرمسار و آرادان به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان با بیان اینکه این پروژه در این فاز ۵۵ روستای این دو شهرستان را تحت‌پوشش قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: تاکنون برای این پروژه ۹۵ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

او با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در این طرح گفت: ۸۵ کیلومتر اصلاح شبکه توزیع، احیاء و بهسازی هشت حلقه از چاه‌های موجود و... بخشی از حجم عملیاتی است که در این پروژه انجام شده است.

کاتب همچنین از سخنرانی وزیر نیرو در جمع مردم و روستاییان در حاشیه این سفر یکروزه خبر داد و اضافه کرد: این سخنرانی در یکی از مساجد منطقه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

با حضور وزیر نیرو مجتمع آبرسانی ۷۵ روستایی شهرستان گرمسار افتتاح می شود

برچسب ها: وزات نیرو ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار