هالک ایرانی به سازمان بوکس bare-knuckle پیوست

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی به عضویت سازمان بوکس bare-knuckle درآمد و قرار است در این سازمان رقابت کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد غریبی که به دلیل فیزیکی بدنی منحصر به فرد خود در اینستاگرام به چهره شاخصی تبدیل شده به عضویت سازمان بوکس bare-knuckle درآمد. در این سازمان آمریکایی بوکسور‌ها بدون دستکش و با قوانین خاصی به رقابت می‌پردازند.

هالک ایرانی به سازمان بوکس bare-knuckle پیوست

غریبی که ۱۸۰ کیلوگرم وزن دارد، در بین افراد حاضر در این رشته ورزشی قرار می‌گیرد و حالا همه منتظر اعلام نام اولین حریف او در رشته رزمی هستند. دیداری که خیلی‌ها در دنیا منتظر دیدن آن هستند.

این در حالی است که او پیشتر از تمایل خود برای مبارزه با داعش سخن به میان آورده بود. او همچنین سردار قاسم سلیمانی و تمام شهدای مدافع حرم را الگوی خود دانسته بود و باید از این افراد به خاطر آرامش در کشور تشکر کرد.

غریبی همچنان عنوان کرد همیشه سرباز وطن خواهد بود.

همچنین قبلا قرار بود او مبارزه‌ای در رشته MMA داشته باشد و در ادامه صحبت از مبارزه او با هالک برزیلی مطرح بود که هر دو مبارزه به سرانجام نرسید.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۰۸ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
بیایید از اول برسی کنیم:
۵ سال پیش یه پسر ۲۵ ساله به خاطر هیکل گنده و عجیب غریبش معروف میشه. دقت کنید به خاطر هیکلش. بعد هم رسانه ای میشه و خودشم میگه که من پیرو اهل بیت هستم و میخوام برم مدافعین حرم و از این طور حرفا. اون موقع هم دیگه اوج جریان داعش بود. این دوست عزیز از فرصت سو استفاده کرده و با عکسای فتوشاپ و شعار هایی که مردم دوست داررن بشنون خودشو مطرح کرد.
اساس و پایه کار سجاد غریبی اشتباهه. اگه ایشون با همون هیکلی که دارن عکس شون رو تو فضای مجازی میزاشتن اینقدر سرو صدا میکرد؟!
الان هر باشگاه بدنسازی برید هیکل های گنده تر از سجاد غریبی وجود داره. هم قد بلند تر هم عضلات حجیم و کات شده تر. اونا پس چرا معروف نیستن؟! اونا چرا پیشنهاد مبارزه به کسی نمیدن؟!
سجاد آقا غریبی دنبال معروف شدن بود به هر قیمتی. واس همین عکسای فتوشاپ رو گذاشت توی پیجش. اما این کافی نبود یه چیز دیگه هم لازم داشت اونم این بود که بگه من توی مدافعان حرم ثبت نام کردم و بقیه جریان که خودتون میدونید.
سجاد میدونست که با این حرف مورد استقبال مردم قرار میگیره و به هدفش یعنی معروف شدن میرسه. جلاد داعش و بقیه چیز ها هم کار خودش هست تا حرفاش رسانه ای بشه. مثل بعضی ها که برای خودشون حاشیه درست میکنن که معروف بشن.
ایشون میگفت درخواست داره که بره ام ام ای و مسابقات بوکس اما نرفته. احتمالا این حرفشون هم دروغ باشه ولی حته اگه راست هم باشه چرا نرفته ؟؟!!!
چون میدونسته که اگه بره دروغش در میاد و آبروش میره. پسسسس میاد با مارتین فورد کل میندازه. مارتین بدنساز حرفه ای هستش و اگه عکسای نوجوانی شو ببینید میفهمید که با چه اراده و تلاشی اون بدن رو ساخته. یه نوجوان ۱۴ ساله لاغر که با ارده و خواست و تلاش خودش تبدیل میشه به یه قهرمان که بهش ترسناک ترین مرد جهان میگن. تو هنرهای رزمی هم که سر رشته داره و بازیگر خوبی هم هست. ایشون رو که دیدم بهم یه انگیزه اومد که اگه این تونست این بدن رو بسازه منم میتونم. شد یه الگو برام که منم میتونم که بدنم رو بسازم. درسته انگیلیسی هست اما چیزهایی هستن تو دنیا که ربطی ب ملیت و رنگ و دین و مذهب ندارن. چیزهایی مثل صداقت درستکاری خوش قلبی خوش اخلاقیی و...
الان محمد علی کلی مسلمان هست اما الگوی خیلی از مردم دنیا و قهرمان ها شده مثل زلاتان ابراهیم اوویچ. کسایی که مسلمان نیستن سیاهپوست نیستن آمریکایی نیستن اما ایشون رو الگو خودشون قرار دادن.
الان آقا سجاد ما میخواد الگوی چی باشه؟! فتوشاپ؟!
اینکه با بلوف زدن و حقه بازی میشه خودتو به موفقیت برسونی؟!
الان با این حمایت های الکی میخوایم چی بگیم؟! اینکه درسته فتوشاپ بودی و ۵ سال مردم رو گول زدی و از صداقت و مهربانی ایرانیا که توی دنیا بی نظیره سوء استفاده کردی و برای خودت اسم و رسمی پیدا کردی و فالوور جمع کردی و درامد زایی کردی( درامدی که حرام اندر حرامه) امااااااا اشکال نداره تو ایرانی هستی دیگه آره؟؟؟ پس حله برو هواتو داریم برو . بچه های ما اینو ببینن چی یاد میگرن ؟! ما داریم به همه این پیام رو میفرستیم که تعصبات قومی و خونی خیلی مهم تر از صداقت و بقیه چیز هاست( اگه سجاد با همین هیکلش درخواست مبارزه میداد که البته فک نکم کسی هم قبول میکرد چه برسه مارتین ) این تعصبات مال زمان اعراب جاهل بود نه الان.
سجاد میدونست که اگه مسابقه بده دستش رو میشه واس همین اومد با مارتین فورد کل انداخت تا اگه دستشم رو بشه یه پولی به جیبم بزنه و به شهرتش اضافه بشه. سجاد هم نماینده ایران نیست. مگه الاان پویان مختاری امیر تتلو و ریحانه پارسا و بقیه این ها نماینده ایران هستن؟! الان اگه بحث بر سر ایرانی بودن باشه ما باید از این جوانان غیور هم حمایت کنیم چون آبروی ما توی ترکیه هستن!!!
به فکر سجادم نباشید. مارتین فورد نمیدونست چیزی به نام هالک ایرانی وجود داره سجاد خان خودش خواسته که مبارزه کنه. هندونه خورده باید پای لرزشم بشینه تا بفهمه که آخر خالی بندی و گول زدن مردم چی هست. بعضی ها میگن ایشون جیگر داره. الان این چه جیگری داره!!!!!!!!!! به منم ده پونزده میلیارد میدادن مسابقه میدادم. نه باشگاه رفتم نه هیکل دارم نه قد دارم وزنمم پایینه. الان اگه به من هم نه به هر ایرانی بگن بری یه مسابقه با مارتین بدی فوقش یه مشت بزنه بیفتی ناکوت بشی و تمام. بهت ۱۵ میلیارد میدن ایا نمیره ؟! ربطی هم به رزمی بودن نداره . یه ضزب المثل ترکی هست میگه توتسا قاتخ دی توتماسا سوت. الان مسابقه بدی بزنی که چه بهتر نزنی هم ضرر نکردی ۱۵ میلیارد تو جیبته و معروف شدی. نگران سجاد هم نباشید. به آرزوش که مشهور شدن و پول بود رسیده.
اگه آبروی ایران و ایرانی میخواد با امثال سجاد غریبی بره همون بهتر که بره.
آبروی ایران علی آقا تختی -هادی ساعی- علی دایی- مهدی مهدوی کیا-حسن یزدانی-و بقیه دوستان هستن که کل دونیا میشناسنشون و بهشون احترام میذارن.
میشه نتیجه گرفت از هالک پوشالی که دوصد گفته چون نیم کردار نیست/ چیز هایی که میبینی نصف شان و چیز هایی که میشنوی هیچکدامشان را باور نکن.
#نه به تعصبات کورکورانه