چنبره پروژه خزنده ضدانقلاب به دور مطالبات مردمی/ هرآنچه باید از پشت‌پرده معرکه بنزین بدانید

در جریان حوادث اخیر، اگرچه اعتراضات در ابتدا در فضایی آرام و با محوریت مطالبات معیشتی مطرح شد، ولی در همان ساعات اولیه، برخی از این تجمعات در تهران و شهر‌های دیگر به آشوب کشیده شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در جریان درس خارج فقه خود به موضوع حوادث اخیر در کشور -در پی افزایش قیمت بنزین- پرداخته و به چند نکته مهم اشاره کردند.ازجمله موضوعات مهم در بیانات روز گذشته رهبری بحث اعتراضات و نوع برخورد معترضین با تصمیم اخیر دولت بود.

چنبره پروژه خزنده ضدانقلاب به دور مطالبات مردمی/ هرآنچه باید از پشت‌پرده معرکه بنزین بدانید

ایشان در این رابطه ضمن به رسمیت شناختن حق اعتراض برای آحاد مردم و نیز لزوم توجه مسئولان به این اعتراضات، حساب اعتراضات مردمی و مسالمت آمیز را از برخی تحرکات آشوب‌گرانه و شرارت‌آمیز خلاف امنیت ملی جدا کردند و فرمودند: «یقیناً بعضی از مردم از این تصمیم یا نگران می‌شوند یا ناراحت می‌شوند یا به‌ضررشان است یا خیال می‌کنند به‌ضررشان است به هر تقدیر ناراضی می‌شوند، لکن آتش زدن به فلان بانک این کار مردم نیست، این کار اشرار است؛ کار اشرار است، این را باید توجه داشت. در یک چنین حوادثی معمولاً اشرار، کینه‌ورزان، انسان‌های ناباب وارد میدان می‌شوند، گاهی بعضی از جوان‌ها هم از روی هیجان با این‌ها همراهی می‌کنند و این‌جور مفاسد را به‌بار می‌آورند. این مفاسد هیچ مشکلی را درست نمی‌کند جز اینکه علاوه‌ی بر هر مشکلی که هست، ناامنی را هم اضافه می‌کند.


داغ ترین اخبار امروز درباره بنزین و اغتشاشات:

علت ایجاد صف‌های طولانی در مقابل برخی جایگاه‌های سوخت چیست؟

سهمیه بنزین خودروهای سواری پلاک عمومی چقدر است؟

تاثیر افزایش قیمت بنزین بر کالا‌های اساسی چقدر است؟

چنبره پروژه خزنده ضدانقلاب به دور مطالبات مردمی/ هرآنچه باید از پشت‌پرده معرکه بنزین بدانید

لو رفتن ادمین‌های ضدانقلاب در داخل کشور/ دم خروس کانال‌های معاند با قطعی اینترنت بیرون زد + تصاویر

۱۲ دلیل برای تصمیم سخت/ چرا بنزین گران شد؟

برخورد با افزایش کرایه تاکسی‌های بین شهری

از فاصله میان مردم با اشرار و فروکش‌کردن ناآرامی‌ها تا آرامش کامل در پایتخت و شهادت مظلومانه یک بسیجی + تصاویر

روایتی دردناک از کارگر پمپ بنزین که جان خود را در جریان اغتشاشات از دست داد + فیلم


ناامنی بزرگ‌ترین مصیبت برای هر کشوری است، برای هر جامعه‌ای است، این‌ها قصدشان این است. شما ملاحظه کنید در این دو روز تقریباً یعنی دو شب و یک روزی که از این قضایا گذشته همه‌ی مراکز شرارت دنیا علیه ما این کار‌ها را تشویق کردند، از خانواده‌ی منحوس خبیث خاندان پهلوی تا مجموعه‌ی خبیث و جنایتکار منافقین، این‌ها دارند مرتباً در فضای مجازی و در جا‌های دیگر دارند تشویق می‌کنند ترغیب می‌کنند که این شرارت‌ها انجام بگیرد. من عرضم این است هیچ کس به این اشرار کمک نکند، هیچ انسان عاقل و شایسته‌ای که به کشور خودش علاقه‌مند است، به زندگی راحت خودش علاقه‌مند است، به این‌ها نباید کمک بکند؛ این‌ها اشرارند، این کار‌ها کار مردم معمولی نیست.»

این بخش از سخنان رهبر انقلاب البته با تحریف از سوی برخی رسانه‌های معاند ازجمله بی بی سی فارسی مواجه شد.

این رسانه و برخی صفحات همسو در فضای مجازی اینگونه القا کردند که رهبری معظم انقلاب همه این اعتراضات را به مثابه اغتشاش و معترضین را اشرار نامیده‌اند.

چه کسانی اشوب می‌کنند؟

در جریان حوادث اخیر، اگرچه اعتراضات در ابتدا در فضایی آرام و با محوریت مطالبات معیشتی مطرح شد، ولی در همان ساعات اولیه، برخی از این تجمعات در تهران و شهر‌های دیگر به آشوب کشیده شد. مراکز عمومی، بانک‌ها و ساختمان‌ها به آتش کشیده شدند و اموال عمومی از قبیل خودروها، پیر‌های چراغ راهنما؛ سطل‌های زباله و... یا تخریب شدند و یا در شعله‌ها سوختند.

این اتفاق البته برای اولین بار نیست که رخ می‌دهد. نگاهی به موارد مشابه در گذشته نیز مبین این روند در برخی از تجمعات اعتراضی بوده است.

برای مثال در دی ماه سال ۹۶، برخی تجمعات با موضوعات معیشتی در برخی نقاط تهران آغاز شد که در ابتدا شکلی مسالمت آمیز داشت، ولی همان روند اعتراضات در نقاط مختلف –با سرایت به شهر‌های دیگر- به سمت آشوب و آتش زدن و تخریب اموال مردم رفت.

شناخت اینکه این تجمعات و اعتراضات چطور از حالت مسالمت‌آمیز به سمت خشونت و آشوب کشیده می‌شود، راه رسیدن به این جواب این سوال است که «چه کسانی اجتماعات مرمی را به آشوب می‌کشند؟» این‌ها همان‌هایی هستند که رهبر معظم انقلاب نیز سعی در جدا کردن حسابشان از مردم دارند.

رسانه‌های تروریسم

از جمله دست اندرکاران به خشونت کشاندن اعتراضات مردم از طریق ارائه اطلاعات غلط، دروغ و تحریف شده، رسانه‌های خارجی و فارسی ازجمله بی بی سی فارسی، شبکه سعودی ایران اینترنشنال، شبکه سلطنتی من و تو، صدای آمریکا و. هستند.

در جریان انتخابات سال ۸۸ بود که بی بی سی فارسی در قالب برنامه‌های ویژه خود، به صورت تمام وقت به پوشش اخبار فتنه آن سال پرداخت و هرآنچه که می‌توانست برای داغ نگه داشتن تنور فتنه و آشوب در کشور انجام داد.

این رسانه وابسته به وزارت خارجه انگلیس، در ماجرای اخیر نیز نقشی محوری و پررنگ برعهده گرفته است؛ برنامه‌های عادی خود را قطع کرد و به پوشش وسیع و جهت دار اعتراضات اخیر پرداخت و در این مسیر، هرکجا که از دستش برآمد تحریف کرد.

نمونه آخر آن، نحوه بازنشر سخنان روز گذشته رهبر انقلاب بود.

همانطور که در ابتدای این متن نیز اشاره شد، رهبری در این سخنان، به شکل واضح و روشنی میان اعتراضات مسالمت آمیز و آشوب خط تمایز قئل شدند، ولی بی بی سی فارسی در تیتر‌های جهت دار و انحرافی، هم رهبری را به عنوان مسئول اصلی این ماجرا معرفی کرد و هم از قول ایشان همه معترضین را از قول ایشان در زمره اشرار آورد.

عملکرد رسانه‌های دیگر که پیشتر نام آن‌ها آورده شد نیز به همین منوال است.

در فضای مجازی نیز پس از دستگیری ادمین اصلی کانال ضدانقلاب آمدنیوز که در موارد مشابه وظیفه خط دهی و سازماندهی آشوبگران با هدف به اغتشاش کشاندن تجمعات اعتراضی را داشت، این وظیفه را بعضی کانال‌ها و اکانت‌های دیگر حاضر در فضای مجازی -چه تلگرام و چه توئیتر و ... - انجام می‌دهند.

از طرف دیگر، برخی افراد، گروه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب نظیر منافقین، اعضا و وابستگان خاندان پهلوی و افرادی دیگر نظیر مسیح علینژاد و. نیز همین رویه شبکه‌های تروریسم را به شکل دیگری دنبال می‌کنند.

این افراد و جریان‌ها با ارائه نظرات تحریک کننده و خط دهی به نیرو‌های هماهنگ با خود سعی می‌کنند تا هرچه در توان دارند بر آتش اغتشاشات بنزین بریزند.

در فیلم‌ها و تصاویری که از برخی تجمعات در فضای مجازی طی این دو روز منتظر شد نیز می‌توان بخوبی رد پای برخی از این آشوب گران را دید.

برای مثال، عصر پریروز در اتوبان امام علی (ع)، یک دستگاه کامیون حامل نخاله و سنگ و آجر اقدام به خالی کردن بار خود در میانه اتوبان کرد که ضمن مسدود کردن مسیر تردد، زمینه را برای بروز حوادثی نظیر تخریب اموال عمومی فراهم کرد در حالیکه بعید به نظر می‌رسد از میان مردم معترض عادی، کسی دست به چنین کاری بزند.

در همین جریانات در برخی نقاط تهران نظیر تهرانسر و یا در شهر‌های دیگر، برخی مراکز عمومی نظیر بانک‌ها، خودرو‌ها و... به آتش کشیده شدند که این دقیقا در تعارض با حال و هوای اولیه اعتراضات و حتی برخی تجمعات همزمان در نقاط دیگر بود که مردم سعی می‌کردند با آرام نگه داشتن جو و بیان مسالمت آمیز خواسته‌های خود، جلوی آشوب و اغتشاش را بگیرند.

به هرحال طبیعی است که در این میان نهاد‌های امنیتی نظیر نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و. موظف هستند تا به وظیفه خود که ایجاد امنیت و جلوگیری از برهم خوردن آرامش جامعه است به بهترین نحو عمل کنند.

وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی هرکدم در بیانیه‌های جداگانه بر این موضوع تاکید کردند که با عوامل اصلی اغتشاش و‌آشوب برخورد خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمو جاسم
۰۵:۱۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر مسعود رجوی. مرگ بر مریم رجوی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
پهلوی اول پولای ملت روپس بده بعد دهن وا کنه. دو تا از کشتیهای کشتیرانیشم بستمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بیچاره پیرزن پیرمردهای آلبانی نشین چقد منفی دادند خب آرتروز انگشت میگیرید. خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه هم اونا رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
من اگه جای مسئولین بودم بدون توجه به فشارها همه آشوبگرها رو اعدام می کردم تا دیگه کسی جرئت نکنه این کارهارو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
داعشی هستی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
داعشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
با اختلاسگرها باید چی کار کرد؟
واقعا داعشی هستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خوبه کاره ای نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
وحشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
فکر کنم نظر دهندگان اون طرف آبی خیلی عصبانی اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
داعش استخدامی گذاشته شرکت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
تو خودت اعدام لازمی اکسیژن هوا رو هم داری حروم میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خدا رو شکر کاره ای نیستی و با این طرز تفکر هم هیچی نمیشی آخرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
وقتی آمریکایی ها از آشوب گران حمایت میکنند پس مسولیت تخریبها و کشتارها به عهده آمریکایی هاست بنابراین قوه قضایه و دولت باید از آمریکا بابت این خسارات جانی مالی به سازمان ملل شکایت وهزینه تخریبها را طلب کنند
Iran (Islamic Republic of)
Rezaa
۰۰:۴۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
تنهایی فکر کردی یا کسی بهت کمک کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
☺️چتد سالته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۲۱:۲۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اقا جای دکمه منفی و مثبت و عوض کن حالشون گرفته بشه خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۲۰:۲۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
آخ جون امشب پولدار میشیییییییم
Iran (Islamic Republic of)
اسد
۲۰:۰۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
واقعا این پهلوی و رجوی مونگول چی فکر کردن ... که مردم ایران میان خودشون رو کشورشون رو و همه چی شون رو میدن تا اینا برگردن و کشور رو تبدیل کنن به یه کشور مستعمره امریکا و انگلیس ... زهی خیال باطل ... حیف گوسفند که بدن دست شما ...
Canada
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
این لاشخور ها و دزدان و کودتاچی ها ربع پهلوی و کفتار عجوزه رجوی ووو به وطن مثل گوسفند قربانی نگاه میکنند که به دنبال سهم بیشتری هستند .به گور خواهید برد .توبه کنید و اخر عمری جنایات گذشته تون را جبران کنید .چونکه همتون کهنسال و با وصیت و کفن راه میروید .
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۱۹:۳۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینا اعتماد به سقف دارند نه اعتماد به نفس.مخصوصا اون رجوی بووووق.
Canada
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
این جنایتکاران چه نوع مواد مخدر استفاده میکنند .که چینن توهم بالایی داره . در تمام دینا تظاهرات میشه .حتما به دنبال داعشی مثل شمایند .سریع در تیمارستان بستری شوید .خطرناک شدید
Iran (Islamic Republic of)
kami
۱۹:۲۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ما هر چی هم مخالف با تفکرات دولتمردانمون باشیم، ولی اجازه نمیدیم که این احمق های خارج نشین متوهم، فکر کنند جایی در اینجا دارند. مسلما اونها هم به فکر من و تو نیستند برادر و خواهر من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
این افرادی که عکس شان را می بینیم بی تدبیری داشتند و به زباله دان تاریخ پیوسته اند ملت ایران دیگه تف به صورتشون هم نمی اندازد. اگر در مملکت اصلاحات اقتصادی قرار هست انجام بشود می بایست اطلاع رسانی شود. که هزینه ی آن کم شود. خیلی دلم سوخت که در این همه مشکلات ، چرا از یک ماه زودتر شادی این که پولی اضافه تر از یارانه واریز میشود را از دست دادیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بخدا قسم تو جات تو بهترین جای بهشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
شما قیمتارو درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
فدآیی رهبر یا حسین
Canada
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
این کانالها میخواهند فسیلی .زیر خاکی و به زباله دان تاریخ پیوسته را جان تازه بهشون بدهند .واقعا برایتون متاسفم .این ها داعشی مدرن ایند .با کروات و کت و شلوار
حتی اسمشون هم از یاد ملت رفته فقط جنایت شون مونده در یادها
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۳۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
شما چطور فيلتر شكن داري؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
کاناداهواش چطورع عموفکرنمیکنی داری توکارکشوردیگه دخالت میکنی
Canada
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
یکسال است در فرانسه تظاهرات مصالحت امیز بر پا است .
حتما لاشخور و کودتاچی ربع پهلوی و عفریته و داعشی رجوی توهم میزنند که بخاطر سرکار امدن انهاست .در تمام دینا تظاهرات میشه .به گور خواهید برد که پای نجس و خبیث تون به ایران زمین برسد
Iran (Islamic Republic of)
سعید نعمتی
۱۷:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
مردم حق دارند اعتراض بکنند و اعتراض،خود را نشان دهند این از حقوق مردم در قانون اساسی است که مشخص شده است اما ما امروز از این حق خود می گذریم و به دشمنان میگوییم شما ها هیچ جایگاهی در آینده این ملت ندارید سگ های روسیاه منافق که 17000 هزار نفر از جوانان و مردم این آب و خاک را به شهادت رساندن در جنگ تحمیلی به حامی صدام تبدیل شدن و در جریان قائله کردستان از ارکان اصلی بودند .فرقه خون خوار لجنی از وهابیت خون آشام پول میگیرد تا باعث نابودی ایران شوند .این فرقه،در اساس نامه خود آورده که خواهان تجزیه،ایران هستند و برای آن تلاش،میکنند تا مورد حمایت آمریکا و غرب باشند .اگر بخوام از جنایات این فرقه بگويم میتوانم تا چند ساعت،این کار را انجام دهم .از طرف دیگر خاندان دزد و چپاول گر پهلوی که در فقط یک قلم بی مسوليتي تاریخی با دادن گرسنگي به مردم ایران باعث مرگ بیش از 9000000 نه میلیون نفر،از مردم ایران شدن و با امضا قرارداد های ننگین مفت ایران را به اجانب فروختن .حال این حرام لقمه ها به خاطر اعتراض مردم در حال پایکوبی هستند .مردم هوشيارانه با این فتنه روبه رو شوند و با آن برخورد کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
آمریکا اگر راست میگه تحریم ها را بردارد.
آمریکا اگر راست میگه افغانستان را بعد از 18 سال سر و سامان بدهد، دو روز پیش اخبار bbc میگفت 10 میلیون نفر یعنی یک سوم جمعیت آن نیاز به کمک فوری دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
شما هم BBC نگاه میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بلهههه که شبکه بی بی سی نگاه میکنم والبته همه شبکه هارو،اونوقت مثل یه آدم عاقل فکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
ای بابا چرا bbc نگاه میکنی ؟ مگه نگفتن هر کسی bbc نگاه کنه از ما نیست ؟؟؟؟؟؟ حسن جان خطر داره !!!!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۵۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
هیچوقت مردمی که زیر فشار اقتصادی هستن راه نمیفتن تو خیابون ماشین های این و اونو آتیش بکشن و ... در ضمن فکری اساسی به حال قاچاق و واردات بی رویه و اختلاس ها و دزدی ها کنین
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۴۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
انصافا پهلوی چی فکرده؟؟ یعنی فکر میکنه میتونه بیاد ایران ومردم هم همراهشن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
جهل + فريب خوردگي = جرم و جنايت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بازم عیب نداره بنزین گرون شد. فقط این نت رو وصل کنید
از باشگاه خبرنگاران جوان میخوام پیگیری کنند و زمان مشخصی برای این موضوع اعلام کنند
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۵:۲۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
هر چه گرون تر زندگی بهتر ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خدا این رجوی ها رو نابود کنه . این آشوب ها ( آتش زدن و خسارت هایی که به اموال مردم وارد کردند) مشخصه کار رجوی هاست . فعالیت هاشون مثل اثر انگشته . وگرنه مردم بیچاره اعتراض کردند . کیه که نسبت به گرونی بی اعتراض باشه . ما شرمنده پدرامونیم و اونها شرمنده ما . دل مردم خیلی وقته شکسته این وسط یک مشت بی صفت هم قصد آسیب دیدن بیشتر مردم دارند . خدا خودش کمکون کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
همونایی که قرار بود بریزن توخیابونا به اموال مردم آسیب برسونن بخاطر سرما موندن خونه به کامنتا رأی منفی میدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ههههه قشنگ بود
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۲۰:۱۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
امار رای منفی کمی بالا نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
چند بدم حرف نزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
شما چرا بیرون هستین و مثبت نمیدین !!!!!!!!!! برین خونه ! بیرون هوا سرده !
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۴:۵۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
منافقین و تولة دیکتاتور و کسانی که فکر می کنند خبرهایی هست و می توانند بر گردة مردم سوار شوند بدانند کور خوانده اند خواهند فهمید که آتش زدن چند بانک و غارت اموال مردم نه تنها آنها را به اهداف شیطانی شان نخواهد رساند بلکه با حمایت از این جنایات ، گور خودشان را عمیق تر از قبل می کَنَند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
مگه میشه مشکلاتو کتمان کرد؟
بداد مردم برسید کسی به بیگانه توجهی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
رفیع
۱۴:۲۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
تو تا لیتره دیگه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اولا ما کاری به هیچ کشور بیگانه از جمله آمریکا و اسراِِییل نداریم واین ها دشمن خونی قسم خورده ما هستند.اعتراض برخی مردم از روی شکم سیری نیست بلکه از گرانی هست که خودمان سر خودمان می آوریم.وقتی هموطن خودت داره اجناس رو انبار میکنه چه ربطی داره به تحریم یا...یک مشت آدم طمع کار داخلی پشت پرده همه گرانی ها هستند که باید دولت با این ها برخورد کنه.چرا گوجه داخل باید بشه کیلویی8000تخم مرغ دانه 1000؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
در مورد آمریکا شیطان بزرگ با شما بسیار موافق هستم
آمریکا هیچ غلطی بجز بدبخت کردن مردم نمیکند.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۰:۲۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
من با شما موافقم ،ولی آتیش زدن اموال عمومی و خصوصی مردم و تعرض به زندگی مردم آزار اذیت و رعب و وحشت انداختن به دل زن و بچه مردم توهین به دین و مذهب دیگه اعتراض نیست اغتشاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
حرف شما درسته ولی گوجه همیشه این موقع سال گرون میشه خدایی :)) قبل گرون شدن بنزین 7-8 تومن شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینا در حاشیه هستن،دوس دارن مطرح بشن،شما کمک نکنید به مطرح شدن اینا.بداد مردم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ما به وضعیت کشور و زندگی اعتراض داریم اما دلیل نمیشه که هر کفتاری فکر برگشتن به کشور رو تو سرش بپرورونه..کشور ایران این سموم رو بالا آورده هرگز دوباره نمیخورتشون ..فقط شما رو به هر چی میپرستین یه کم به وضعیت مردم فکر کنین و رسیدگی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
چرا منفی میدن بعضیا مگه غیر از اینه؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
Black.Cyber
۱۵:۲۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینایی که منفی میدن یه مشت خود فروخته و خوشگذرونن که از ارباباشون واسه اینکه توی فضای مجازی ایران عزیز رعب و وحشت بندازن پول میگیرن و به راحتی ناموس و شرفشون رو ارزونی اربابای آمریکایی،پهلوی،منافقین و رژیم صهیونیستی میکنن.
ان شاالله همشون به درک واصل میشن آخرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ننگ بر مجاهدین خلق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
الان قشنگ مشخصه کیا دارن منفی میدن
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۸:۱۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
جون همون سموم بالا آورده نشستن منفی میدن
بعضی هام از داخل غربزده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینا که منفی میدن وطن فروشن یا نادون؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
مردم ایران غیرت داشته باشید ،نون وپنیر خالی می خوردیم ولی بادشمن همراه نمی شویم ونشوید ازهمه خواهش می کنم من هم یک ایرانی هستم این مطلب رامی نویسم خودم هم کارگر ساختمانی هستم نه از دولت حقوق می گیرم نه ازدور بریامون حقوق بگیرند،من هم باسختی زندگی می کنم ولی آدم نباید اسرارکشورش را بیرون بریزه ،که دشمن سو استفاده کنه فرداهم دودش توچشم ملت میره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
شما الان نون و پنیر هم بخوری پادشاهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
درود به شرفش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
احسنت فقط این موضوع آقا زاده ها هم انجام بدهند هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ساشا
۱۸:۱۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دمت گرم داداش . کشور ما سالهاست در وضعیت جنگ گرم و سرده.هر کسی تو وضعیت جنگ بر علیه نظام توطئه کنه یا به اموال مردم یا بیت المال اسیب برسونه خائن به وطن مقدسمان ایرانه.حالا هرکی در هرسمتی وهر پیشینه ای میخواد باشه.و خائنین رو باید .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
من خودم یک نظامی هستم اما باید بگویم شرم بر تو باید
نان و پنیر چیست ؟ ما همگی پیرو امام زمان و لایق بهترین زندگی هستیم
باید خودکفا شد درست اما نان و پنیر ؟ وضعیت ما خیلی هم بد نیست که بخواهیم نان و پنیر بخوریم و قطعا بهتر هم میشود.
Iran (Islamic Republic of)
احمدی فریدنی
۰۶:۳۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
ایشون نگفتند که حتما باید پنیر خورد. ایشان مثال زدند که اگه این قدر وضعمان خراب بشود که دیگه هیچی گیرمان نیاید حاضریم نان و پنیر بخوریم اما باج به بیگانه ندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
الان این نقد و برسی ها به چه دردی میخوره؟
مشکلات مردم حل میشه؟
Germany
سیاوش محبی
۰۹:۵۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ما هر اعتراضی هم داشته باشیم نه به پهلوی نه به هیچ بیگانهٔ دیگری مربوط نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دقدقا دقیقا دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۹:۲۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
با سلام و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم
در حوادث اخیر خاندان منحوس پهلوی که هر چی بی امنیتی و تحریم و ترور در کشور می باشد به این خاندان بر میگردد باید فهماند که اولا این کشور فریب شما را نمیخورد دوما بیدی نیست که با این بادها بلرزد اگر گرانی بنزین موجب ناراحتی ایرانیان شد با فرمایش دیروز رهبر معظم این نگرانی از بین رفت و به اتاق فکرها بی فکر غربی بگید هنوز این کشور ملت را نشناختین
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۹:۲۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
با سلام و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم
در حوادث اخیر خاندان منحوس پهلوی که هر چی بی امنیتی و تحریم و ترور در کشور می باشد به این خاندان بر میگردد باید فهماند که اولا این کشور فریب شما را نمیخورد دوما بیدی نیست که با این بادها بلرزد اگر گرانی بنزین موجب ناراحتی ایرانیان شد با فرمایش دیروز رهبر معظم این نگرانی از بین رفت و به اتاق فکرها بی فکر غربی بگید هنوز این کشور ملت را نشناختین
Iran (Islamic Republic of)
نقی
۱۵:۲۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دمت گرم واقعا ای ول داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اون منفی ها رو میبینی رو نظرت بخاطر پرکاری سایت های آلبانی هستش
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۲۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
محمد رصا رسولی
۱۸:۵۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
سلام به همه افراد ایران زمین وسلام به خانوادهای خوب ومهربان شهیدها جانبازی عزیز ایا شهید ها وجانباز های ما فراموش شدهاست بهترین وزیباترین ومومن ترین افراد از دست دادم کم است که اجاز به افرادی بی دین دادشود که با زندگی مرد این کاربکند باید همه افراد جلوی این خراب کارهارا بگیران واجاز اتش زدن وخراب کردندساختمان ها وبانک ها وعیر داد نشود
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۰۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
لعنت به هر چی منافقین و وهابی و صهیونیستی برگشت به این کشور رو با خودتون به گور می‌برید پیر کفتارهای خونخوار مرگ بر مریم رجوی خدا لعنت کنه مسعود رجوی خدا لعنت کنه سلمان و بن سلمان و نتانیاهو رو
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۰:۱۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خسته نباشید به پیرمردها و پیرزنهای منافق
با این سن و سال چقدر پرکار هستند
خدا لعنت نون کنه
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۲۰:۱۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
البانی ها جز منفی زدن زیر نظرات کاری ازشون برنمیاد.
آخرین اخبار