فعال بودن ۳۰۵ نازل سی ان جی در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ۳۱۵ نازل موجود در جایگاه‌های سوخت استان ۳۰۵ نازل در مدار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به سهمیه بندی بنزین و احتمال استقبال بیشتر از جایگاه‌های عرضه سوخت سی. ان. جی گفت: ۹۷ درصد از نازل‌های این جایگاه‌ها در استان فعال است.
 
مسعودی افزود: از ۳۱۵ نازل موجود در جایگاه‌های سوخت کهگیلویه و بویراحمد ۳۰۵ نازل در مدار خدمات دهی هستند.
 
او بیان کرد: هم اکنون تنها ۲ جایگاه سی. ان. جی کهگیلویه و بویراحمد در شهر‌های دوگنبدان و سی سخت غیرفعال است که برای راه اندازی دوباره این مراکز در تلاش هستیم.
 
مسعودی بیان کرد: جایگاه سی. ان. جی شهر دوگنبدان در چند روز آینده و سی. ان. جی شهر سی سخت نیز در ۲ هفته آینده دوباره راه اندازی خواهند شد.
 
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به احتمال سوء استفاده سودجویان از کارت‌های سوخت اضافه کرد: دارندگان کارت‌های سوخت برای رمز گذاری کارت خود در پمپ بنزین‌ها با راهنمایی جایگاه داران اقدام کنند.
 
مسعودی ابراز داشت: در صورت مفقود شدن کارت‌های سوخت مالکان خودرو‌ها به مراکز پلیس ۱۱۰ مراجعه و پس از ۲ هفته کارت خود را دریافت کنند.
 
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در مورد کسانی که هنوز کارت سوخت به دست آن‌ها نرسیده گفت: سهمیه بنزین در همه کارت‌ها قرار داده شده و سهمیه آبان ماه آنان حذف نخواهد شد و در ماه‌های بعدی قابل استفاده خواهد بود.
 
مسعودی در مورد بنزین‌های سوپر افزود: این بنزین که به قیمت سه هزار و ۵۰۰ تومان در حال عرضه است نیاز به استفاده از کارت سوخت اشخاص ندارد و با کارت سوخت جایگاه داران قابل دریافت است.
 انتهای پیام/غ

فعال شدن کارت بنزین درجایگاه های سوخت

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.