در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، مطرح شد؛

محرومیت آموزشی در نقطه صفر مرزی/«مهرستان» نیازمند حمایت خیرین مدرسه ساز

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهرستان گفت: شاخص‌های استاندارد در فضای آموزشی این شهرستان بسیار ضعیف است.

محرومیت آموزشی در نقطه صفر مرزی/ آیا دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان از حداقل امکانات تحصیلی برخوردار هستندامید گویری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهرستان استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه مهرستان طی ۹ سال اخیر به شهرستان تبدیل شده است، اظهار کرد: ما مشکلات خاص خودمان را داریم چراکه این شهرستان ترکیب شده از چند شهر کوچک در استان سیستان و بلوچستان است.

او با اشاره به عمق محرومیت در این شهر‌ها افزود: در آموزش و پرورش این شهرستان کمبود فضای آموزشی داریم و اینجا برای ما امکانات آموزشی در وهله دوم نیازمند توجه است.

گویری ادامه داد: فضای آموزشی مهرستان از نظر شاخص‌های استاندارد فضای آموزشی بسیار ضعیف و در مرتبه‌های پایین قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهرستان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش خیرین در توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: درخواست ما از خیرین مدرسه ساز آن است که مانند گذشته با کمک‌های بیشتر و ساخت فضای آموزشی مانع ترک تحصیل دانش‌آموزان این شهرستان شود.


بیشتر بخوانید: ساخت ۶۰۰ مدرسه جدید در سیستان و بلوچستان


گویری با بیان اینکه شهرستان "مهرستان" در نقطه صفر مرزی واقع شده است، در پایان تصریح کرد: بازماندگان از تحصیل در اینجا به وفور یافت می‌شوند؛ در تلاشیم درصدد ساخت مدرسه شبانه‌روزی باشیم تا کمک بسزایی در ساخت مدارس صورت گیرد.

انتهای پیام/

کمبود فضای آموزشی در شرستان "مهرستان"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار