نصب و راه اندازی اکثر تجهیزات و ماشین آلات کارخانه آرتاویل تایر اردبیل

استاندار اردبیل در بازدید از کارخانه بزرگ آرتاویل تایر گفت:اکثر تجهیزات و ماشین آلات این کارخانه نصب و راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت:۱۰۰ درصد ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز کارخانه آرتاویل تایر اردبیل خریداری و به محل انتقال یافته و در حال حاضر اکثر این تجهیزات نصب وراه اندازی شده است.

او افزود: بنا به قول مساعد سرمایه گذار و مدیر عامل این کارخانه تا ۲۰ روز آینده مابقی ماشین آلات نیز نصب و کارخانه در مرحله آغاز تولید وبهره برداری قرار می‌گیرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه کارخانه جدید آرتاویل تایر اردبیل مجموعه مجزا و مستقل از کارخانه تولیدی فعال فعلی است افزود: این مجموعه تولیدی در زیربنائی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع احداث و سالانه ۳۰۰ هزار حلقه تایر‌های رادیال تمام سیمی سنگین که نیاز اساسی کشور است را تولید خواهد کرد.

بهنام جو بیان کرد:در حال حاضر و در مرحله نصب و راه اندازی ماشین آلات این کارخانه ۲۰۰ نفر مشغول به کار هستند و با شروع به کار خط تولید برای حدود ۵۰۰ نفر از جوانان جویای کار استان فرصت اشتغال جدید ایجاد می‌شود.

در این بازدید مدیر کارخانه آرتاویل تایر اردبیل نیز از حمایت‌ها و پیگیری‌های مجدانه استاندار اردبیل قدردانی کرد وگفت:برای راه اندازی مجموعه تولیدی جدید آرتاویل تایر، مبلغ ۶۰ میلیون دلار ارزی و ۳۰۰ میلیارد تومان ریالی هزینه شده است و تکنسین‌های این کارخانه شبانه روزی و در سه شیفت کاری برای تکمیل وراه اندازی خط تولید مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

راه اندازی مجموعه تولیدی جدید آرتاویل تایر اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.