ربیعی در نشست خبری:

اولین مرحله یارانه جدید امشب پرداخت می‌شود/ دولت تصمیم سران قوا را عملی کرد/ ۶۰ میلیون نفر مشمول دریافت بسته معیشتی هستند

سخنگوی دولت گفت: اولین مرحله یارانه جدید امشب به ۲۰ میلیون نفر، مرحله دوم اواخر هفته و مرحله سوم اوایل هفته آینده پرداخت می‌شود.


دولت تصمیم سران قوا را عملی کرد/ اولین مرحله یارانه جدید امشب پرداخت می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز (دوشنبه ۲۷ آبان) با اشاره به تبیین ابعاد مختلف اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی سران سه قوه درباره اجرای طرح اجرایی معیشتی دولت و اصلاح قیمت بنزین اظهار کرد: موضوع قمیت بنزین در ۶۰ سال گذشته ایران از موضوعات مهم بوده است، دلیل متعددی برای اصلاح قیمت‌ها وجود دارد.

ربیعی گفت: دولت خود را موظف به حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه و متوسط کرده است. دولت تصمیمی که با تمام سران قوا و کارشناسان اتخاذ کرد را عملی کرد.

او با بیان اینکه این مبلغ به همه مردم ایران اختصاص پیدا نمی‌کند، تصریح کرد: یک سیاست عادلانه کردن و برخورداری عادلانه در ذات این طرح نهفته است. مبارزه با قاچاق سوخت هم در این طرح در نظر گرفته شده است. چرا باید یارانه سوخت کشورهای دیگر را بدهیم؟

سخنگوی دولت گفت: دولت سایر ارکان نظام را در جریان این طرح قرار داد و آنها در سه جلسه مختلف این تصمیم را تأیید کردند. با توجه به تأیید سران سه قوه خوشحال هستیم که مورد نظر و موافقت رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

ربیعی با تأکید بر اینکه دولت همیشه نظر منتقدان خود را شنیده و باز هم می‌شنود، افزود: هر طرحی در آغاز با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود که در ابتدای مسیر با نظر خبرگان تکمیل‌تر می‌شود.

ادامه داد: دولت به انتقاداتی که در مورد افزایش تورم و باز توزیع منابع بوده توجه کرده و در این جلسه خدمت مردم توضیح داده خواهد شد. برخی در این جلسه و برخی در جلسات آتی توضیح داده می‌شود.

سخنگوی دولت گفت: متاسفانه دیدیم برخی به بهانه اجرای مصوبه اقدام به اغتشاش، حمله به زیر ساخت‌ها، اموال خصوصی مردم و تخریب مراکزی مثل بانک‌ها کردند.

ربیعی اظهار کرد: در برخی گزارش‌ها آمده است که عده‌ای از سلاح‌های گرم و سرد استفاده کردند، از گروگان‌گیری تا شهادت که تبریک و تسلیت به خانواده هایشان می‌گویم.

او گفت: قطعا کسانی که نگران معیشت خود هستند از کسانی که از سلاح‌ها استفاده کردند، جدا هستند. رفتار‌های آنها کاملا با رفتار تروریست‌های قدیمی ایران که به انتظار کوچک شدن ایران نشستند، منطبق است. در گزارش‌های اخیر خود مردم گزارش‌هایی دادند که عده‌ای صورت خود را با ماسک پوشانده و تخریب می‌کنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران اعتراض را به حق می‌داند، اما حساب اعتراض با اغتشاش متفاوت است. خدا را شکر که مردم شریف ایران صف خود را از این افراد جدا کردند.

ربیعی تصریح کرد: من فکر می‌کنم اغتشاش گران می‌خواهند فضایی درست کنند که صدای معترضان شنیده نشود. به همین دلیل مردم صف خود را از آنها جدا کردند. بیش از هشتاد درصد آرامش در کشور وجود دارد.

سخنگوی دولت گفت: در این میان آمریکا که ظالمانه‌ترین اقدامات را علیه مردم ایران انجام داده، می‌گوید از مردم ایران حمایت می‌کند. بله آقای پمپئو که ظالمانه از تحریم دفاع کرده، معلوم است که از اغتشاش گران دفاع می‌کند. شما حتی به مردم خودتان هم دروغ گفتید.

او افزود: افرادی که هیجانی تا دیروز در این تجمعات حضور داشتند، امروز دیگر نیستند.

ربیعی گفت: کشور ما چه با تحریم و چه غیر تحریم نیازمند اصلاح ساختاری است. در این ایام سخت است که معلوم می‌شود چه کسانی پای منافع ملی ایستاده اند و چه کسانی به فکر کسب منافع جناحی و محبوبیت گذرا هستند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: امیدواریم با کمک همه بتوانیم این طرح را به خوبی اجرا کنیم.

اولین مرحله یارانه جدید امشب پرداخت می‌شود

ربیعی تأکید کرد: امکان تأمین معیشت مردم در این شرایط تنها از طریق اصلاح قیمت بنزین بود راه دیگر افزایش مالیات بود که تبعاتی بر تولید کشور داشت. با اصلاح قیمت بنزین یارانه اقشار برخوردار به اقشار ضعیف اختصاص می‌یابد. خانوار‌های برخوردار ۲۳ برابر اقشار ضعیف از یارانه بنزین برخوردار می‌شدند.

سخنگوی دولت گفت: اولین مرحله یارانه جدید امشب به ۲۰ میلیون نفر، مرحله دوم اواخر هفته و مرحله سوم اوایل هفته آینده پرداخت می‌شود.

او در ارتباط با قطع شدن اینترنت گفت: وقتی اعتراض‌ها ایجاد شد اینترنت بود، اما وقتی سنگ در خیابان‌ها خالی می‌شد و از طریق اینترنت اطلاع رسانی می‌کردند شورای امنیت کشور تصمیم به قطع اینترنت گرفت. بانک‌ها و امثال آن از طریق فعال شدن اینترنت ملی مشکلی ندارند.

سخنگوی دولت تأکید کرد: تا یکی دو روز آینده اینترنت برخی استان‌ها که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد.

ربیعی درباره آمار کشته شدگان و تعداد تجمعات اخیر گفت: حدود ۸۰درصد امروز کاهش تجمعات را داشتیم.  هیچ کسی در خیابان مجروح نشده است، همه در حمله به تاسیسات نظامی بودند. تعدادی هم با تیراندازی‌هایی بوده که بیرون آمده است. برای ارایه آمار دقیق نیازمند چند روز فرصت هستیم تا آمار ارقام مجروحان و معترضان را گزارش دهیم.

عدل، معاون سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: آثار تورمی حاصل از افزایش قیمت سوخت بسیار ناچیز خواهد بود.

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: آثار تورمی حاصل از افزایش قیمت سوخت بسیار ناچیز خواهد بود. از این درآمد‌ها به دستور رئیس جمهور موظف هستیم نظارت کنیم و حتی یک ریال صرف دولت نمی‌شود. اولین میزان پرداخت را امشب خواهیم داشت مرحله دوم در اواخر همین هفته و مرحله سوم هفته آینده. امشب حدود بیست میلیون نفر مشمول این طرح می‌شود.

۶۰ میلیون نفر شامل دریافت بسته معیشتی هستند

در ادامه این نشست میدری، معاون وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: افرادی که فکر می‌کنند مشمول دریافت بسته معیشتی هستند از طریق سایتی که اعلام می‌کنیم، اقدام کنند.

او گفت: ۶۰ میلیون نفر شامل این طرح هستند. بسته معیشتی مطابق آمار سازمان برنامه و بودجه تقدیم خواهد شد. شاخص‌ها بر اساس اطلاعات کد ملی افراد است. افرادی که فکر می‌کنند، مشمول هستند از طریق سایتی که اعلام می‌کنیم اقدام کنند.

معاون وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با همکاری وزارت ارتباطات سامانه‌ای راه اندازی شده که از چند روز دیگر فعالیتش شروع می‌شود. هر وقت پیامکی بخواهد ارسال شود از طریق همین شماره ارسال می‌شود. از مردم عزیز تقاضا می‌کنیم کد ملی خود را به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

وزارت کشور آمادگی افزایش سهمیه خودرو‌ها را دارد

پورسید آقایی، معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران گفت: اگر جایی احساس کنیم سهمیه خودرو‌ها کم است وزارت کشور آمادگی افزایش را دارد.

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران گفت: در مورد حمل و نقل بررسی‌های خوبی انجام شده است. با آمادگی در این حوزه این طرح انجام شد. برای تاکسی‌ها، وانت بارها، تاکسی‌های اینترنتی و سایر وسایل حمل و نقل سهمیه‌ها در نظر گرفته شده است. مترو و اتوبوس مثل گذشته فعال است، مترو سرویس مناسب و استانداردی می‌دهد.

آقایی افزود: اگر جایی احساس کنیم سهمیه کم است وزارت کشور آمادگی دارد آن را افزایش بدهد. خودرو‌های دوگانه سوز از جمله مواردی بود که سهمیه آنان روز شنبه از ۲۰۰ لیتر به ۲۵۰ لیتر افزایش پیدا کرد.

آرامش در بازار حکمفرماست

عباس تابش، مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه بررسی‌ها با دقت در تمام حوزه‌های بازار انجام می‌شود، گفت: تلفن‌های گویا فعال هستند و سازمان حمایت آماده پاسخگویی به مردم است.

تابش در خصوص بازرسی‌ها تأکید کرد: حدود ۱۵۰۰ بازرس اتاق اصناف بازرسی می‌کنند و ۷۸۰۰ بازرس اتحادیه داریم.

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: روز قبل ۴۳۰۰ بازرس اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت کار خود را آغاز کردند. بررسی قیمت ۱۰۰ کالایی که مرتب بررسی می‌کنیم دیروز با هفته قبل یکی بوده است. ۱۳ قلم کالا ۵ تا ۷ درصد بوده که دلیل منطقی داشته است. بررسی دیروز کاملا آرامش بازار را نشان می‌دهد.

تأثیر افزایش قیمت بنزین بر تورم حدود چهاردرصد است

قربانی، معاون بانک مرکزی تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه تدابیری که اندیشیده شده تورم کنترل شود.

معاون بانک مرکزی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در ارتباط با تأثیر افزایش قیمت بنزین بر تورم گفت: مجموعا آن‌چیزی که بانک مرکزی حساب کرده حدود چهار درصد است.

او افزود: بسته‌های تکمیلی حمایتی و کنترل قیمت کالا و خدمات در نظر گرفته شده است. اصلاح قیمتی فعلی اثرات تورمی محدودی خواهد داشت.

همچنین دهقان دهنوی، معاون وزیر اقتصاد و دارایی اظهار کرد: تأثیر افزایش قیمت بنزین بر تورم بیش از سه و نیم درصد نخواهد بود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی درباره تأثیر افزایش قیمت بنزین بر تورم گفت: محاسبات ما نشان می دهد اثر مستقیم این افزایش قیمت کمتر از ۲درصد است. اثر غیر مستقیم هم دارد. نهایتا اثر جمع همه اینها نشان می دهد که بیش از سه و نیم درصد نخواهد بود. نگرانی مردم برحسب تجارب گذشته است.

آمادگی سازمان تعزیرات برای کنترل بازار

انصاری معاون وزارت دادگستری گفت: سازمان تعزیرات در کنار مابقی سازمان‌ها کاملا آمادگی دارد با فعال کردن حوزه‌های کاری خود اقدامات موثری انجام دهد.

معاون وزارت دادگستری افزود: تعداد ناوگان گشت خود را ۲ برابر کردیم، علاقه‌مندیم که اخلالی در بازار نداشته باشیم، قول دادیم د ارجاعات را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کارت سوخت دریافت کردند

وکیل زاده، مدیرکل پخش فرآورده‌های نفتی درباره کارت سوخت گفت: اکنون حدود ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کردند و بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کارت سوخت خود را دریافت کردند. افراد هر زمان کارت سوخت خود را دریافت کنند، می‌توانند تا ۶ ماه سهمیه کارتشان را ذخیره کنند.

او ادامه داد: به ۵۰۰ هزار خودروی فرسوده بالای ۲۵ سال هم کارت سوخت تعلق خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: روحانی: پرداخت کمک‌های معیشتی از دوشنبه آغاز می‌شود/ اعتراض حق مردم است، اما حساب اعتراض از اغتشاش جداست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلیمانی
۱۸:۴۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
این بازرسان که بر قیمت ها نظارت میکنند.افزایش قیمت خودرو نمیبینند
Iran (Islamic Republic of)
Tuf
۱۰:۱۳ ۱۱ آذر ۱۳۹۸
من یارانه نمیخوام لطفا اینترنت استان مارو وصل کنید لطفا لطفا لطفا اگرهم وصل نمی کنید بگید بریم؟...
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۰۶:۱۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
من یه معلمم که در هفته برای کارم باید 400 کیلومتر با ماشین رفت و آمد کنم و خانمم هم یه کار اینترنتی کوچیک داشت در کمتر از 15 روز به لطف مسئولین با گرونی بنزین،قطعی اینترنت و گرونی اجناس زندگیمان نابود شد حالا هم فهمیدیم که با این همه بدبختی نباید بستی معیشتی بگیریم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
یا صاحب الزمان ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
یه پیشنهاد به مسلولین دارم که همه جا رو تعطیل کنیم و فقط به ما نون خالی برسونید.بنزین و اینترنت هم نخواستیم. همین رادیو و تلویزیون از سر ما زیاد یه.هم اخبار ای خوب و راست میزنم و هم هیچ چی گرون نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
مسلولین دقیقا"بگن کی اینترنت رو وصل میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سلام بگین اینترنت رو وصل کنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سلام بگین اینترنت رو وصل کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۸
اصلا سیستان بلوچستان مثل اینک جزئی از جمعیت ایران استان های ایران ب شمار نمیرف
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۵۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
آقا اینترنتو وصل کن از کارو زندگی افتادیم. بابا تز دکترا دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خواهشا نتو وصل کنید خواهشا
من نیاز اساسی دارم
چرا اصلا ب ما توجه نمیکنید
دیگه خسته شدیم
وقت بسته ی نت من ک تازه خریده بودم داره تموم میشه
درحالیکه اصلا استفاده نکردم
چرا هر لحظه یه مشکل جدید میذارید رو دوشمون
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۱۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
یارانه همه رو من میدم فقط اینترنت و وصل کن
کلی ایمیل دارم باید جواب بدم شما
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۰:۴۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
یه اعتراض دیگم در پیشه به خاطر قطع اینترنت !!! ما تو جهان تو خیلی چیزهای مثبت اول بودیم ولی الان تو منفی هاش !! کجای جهان اینترنت رابه خاطر اعتراضات قطغع میکنن ؟؟!! یعنی الان فرانسه یک ساله اینترنتشونا به خاطر اعتراض قطع کردن ؟؟!! یا عراق و.... ! اگه سوء استفاده باشه که اونهائی که بخوان از اینترنت سوء استفاده کنن به خاطر اعتراضات ، مطمعنا راهش را بلدن و منتظر وصل شدن اینترنت نیستن ! فقط مردم عادی و دانشجو و... هستن که الان ضرر میکنن و بین زمین و آسمون معلقن !!
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۳۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
واقعا الان ما دانشجوها با این همه پروژه نا تمام و نزدیک شده به فصل امتحانات باید چکار کنیم آیا خداروخوش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اگه اعتراضات حق مردمه پس چرا اینترنتو قطع کردید... به خدا از همه زندگیمون افتادیم وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
داره میشه جهار روز و اینترنت قطعه
اینترنت رو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مسئولین و مردم تا الان فکر کردیم هر کدام از ما چقدر برای پیشرفت کشور و آینده تلاش کردیم؟همیشه منتقد و غر زن بودیم چرا کشوری مثل ژاپن با منابع کم خدادادی پیشرفت می کند و کشوری مثل ایران با ثروت عظیم دچار فقر شده؟آیا تن پروری و رفاه طلبی وصرفا حرف زدن منهای عمل در بین همه ریشه ندوانده.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۷:۱۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سهمیه مناطق سردسیر را زیادکنید و سهمیه مناطق گرمسبری راکم . شهرهایی مثل همدان زنجان کردستان واقعابنزین بایدبخوره ماشین تا یخ نزنه
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سلام اینترنت همین جوری قطع باشه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۱۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مامان منم همین و میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خوب مگه قبل از این مجبورت کرده بودن نت بگیری ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
چرا برخونه های خالی مالیات نمیبندین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
لطفا تعزیرات در شهرهای کوچک هم نظارت کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۵۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خداخیرتان دهد
Iran (Islamic Republic of)
عبدلله
۰۴:۴۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سایت دیوار و شیپور رو ببینند. این دو روز کنترل بازار کورکورانه شده بطوری که قیمت پراید از ۵۰ میلیون عبور کرد.جهت اطلاع به خدمت همه مسئولان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اقا ما‌یه خانواده ۴نفره ۱۷۲ تومن بهمون تعلق میگیره!!پس حدود ۴۰۰ تومن‌ دیگه‌که بنزین مصرفی مونه‌کجا‌رفت؟ چکار دارید میکنید با ما؟ چرا هر چی‌میشه نتو قطع‌میکنید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
مصیب قاسمی
۰۳:۰۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مگه نگفتید قیمتا نباید گرون بشه؟ همین امروز هزار تومن رفت رو دلار. بیشتر مغازه ها داشتن برنجاشون برمیداشتن احتکار کنن گرون شه بفروشن.
کرایه بین شهری که تاکسی نمیره بیست کیلومتر از پنج هزار تومن شده تا ده هزار تومن. اونوقت این کمک به اونایی هست که فقیرن و ماشین ندارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دولت تصمیم سران قوا را عملی کرد !!!!!!!
طوری حرف میزنه که انگار مسئول طرح و باعث گرانی و بدبختی ملت کسانی دیگر هستند ما گول حرف تو رو نمی خوریم مستر ربیعی
دولت و مجلس اصلاح طلب و لیست نامیدی باعث گرانی و فلاکت ملت
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۲:۱۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بابا به والله به پیر به پیغمبر ما دانشجوییم کل کار ما با اینترنته هیچ کاری نمیتونیم بکنیم یه سرچ سادم نمیتونیم بکنیم فقط اومدید دوتا. سایت چرت و پرت پر از باگ و ضعیف و باز گذاشتید که چی بشه جون مادرتون وصل کنید اینترنت هرجای دنیا بگی تو قرن 21 کشور ما سه روزه نت نداره به آدم می‌خندن کل صنف موبایل و تعمیراتی و همه چی رو فلج کردید یه ایمیل نمیشه زد هیچکاری نمیشه کرد متاسفم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
من متاهلم و با تموم سرمایه جفتمون و حتی طلاهای خانومم شغل اینترنتی راه انداخته بودیم داشتیم خرج زندگیمون رو درمی‌آوریم. پاتون رو گذاشتید روی سیم اینترنت .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۲:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بنزين رو هر كاري خواستين بكنيد اينترنت رو وصل كنيد كسب و كار و زندگي ما مختل شده كي خسارت ضرر و زيان ما رو ميده اينترنت رو وصل كنيد زندگي مون رو بچرخونيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
۵ دلار یارانه
Iran (Islamic Republic of)
mr
۱۲:۴۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
45 دلار .اگر نرخ تورم را حساب کنند نفری 45 دلار باید به هر نفر یارانه تعلق بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۱:۳۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
این مدتی ک نت قطع شده تنها سرگرمیم شده کامنت خوندن دمتون گرم خبرنگاران جوان ازتون راضی ام:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
قیمتها که داره گرون تر میشه این چه نظارتیه !؟
Iran (Islamic Republic of)
M.kh
۰۱:۰۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
آدم وارد همچین قسمت هایی میشه فقط باید به حال و وضعیت مردم از جمله خودم زار بزنیم ، تو رو خدا ی تکلیف اساسی بابت مخارج سنگین مردم از جمله خودم که جز اقشار بی درآمد جامعه هستم بکنید والا بخدا مردم گناه دارن ،گناه پدری که در طول روز با صد نفر کلنجار رفته تا کاری بهش بدن ولی آخرش دست خالی برگشتن و شرمنده زن و بچه میشه چی هستش .... واقعا خدارو خوش نمیاد ، بخدا ما هم دلمون میخواد بچه هامونو تو شرایط خوب بزرگ کنیم ، ما هم دلمون میخواد بهترین خوراک رو داشته باشیم ، ما هم دلمون میخواد جز از ما بهترون باشیم ، ولییییییی ؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۰۰:۵۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
گوجه شد کیلویی ۱۳ تومن.....علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۲۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خاویار هم گرون شده خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اینترنتو وصل کنید از کار و زندگی افتادیم
Iran (Islamic Republic of)
M.KH
۰۰:۵۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
Mamnon
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
برا ما که نیومده به حساب
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۳:۵۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دلار گرون شد جلوی گرونی رو نگرفتن.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۲۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دلار هر چی بالاتر بره بهتره
در آمد من به دلاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
سلام خواهشا قیمت بنزین با درامد ۲ملیون و خانواده سه نفره زیاد ه اجزانه دخواست تجدید نظر را داریم با ۶۰ لیتر بنزین ما چگونه زندگی کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
سلام. چطوری اعتراض که حقمون هستش رو به گوش مسوولان برسونیم. روش رو ترو خدا بگید.... صدا سیما یه برنامه درست کنه یا شما یه مطلب برید که مردم چطور باید اعتراض کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
واقعا کسی نیست بگه اینترنت رو با رای چه کسی قطع کردین!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اییییینتررررررنتتتتتتتتتتتت
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۲۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
تموم شد برو فردا بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
در همه اخبار مي گن اعتراض حق قانوني مردم هست، اما اغتشاش بحثش جداست؛
قبول ما هم مي گيم اغتشاش نبايد باشه؛
اما يه راه براي اعتراض مردم بگيد؛ مثلا بگيد يه نظرسنجي مي زاريم يا رفراندوم در مورد گروني بنزين كه آقاي روحاني علاقه زيادي به رفراندوم دارند!
يا مثلا بگيد پنج شنبه ساعت فلان تا فلان مردم مي تونن تو هر شهري مثلا توي مصلا اون شهر راهپيمايي مسالمت آميز داشته باشند؛

شما اگر اين كار رو كرديد اون وقته كه خود مردم هر كسي اغتشاش كنه رو مي گيرن و تحويل ميدن
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۲۲:۰۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
لطفا تلگرامو زودتر به حالت اول برگردونین از زندگی عادی افتادیم.بیکاری کم بود از درس خوندن زوریم افتادیم من با تلگرام آموزش میدیدم اونم پرید.اومدین چشمو درست کنین زدین ابروشم در اوردین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ضرر هر روز قطع اینترنت 370 ملیون دلار هست . الان این پول رو کی میده ؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۵۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
کمیته امداد کمک معیشتی می ده بهزیستی کمک معیشتی می ده خیریه ها کمک معیشتی می دن مگه یک خانواده در ماه چقدر هزینه خوردوخوراکش می شه والا به خدا خانواده ها هزینه های دیگه هم دارن می تونن این مبلغو نقدی بدن دو سه سال که پس اندازش کنن می شه یه سرمایه ای که می تونن با هاش یک مشکلی را حل بکنن ولی اینجوری همش اصراف می شه ما با همین مبلغ اگه نقدی بدن می تونیم سالی دو میلیون به پول پیش خونمون اضافه کنیم یا نصف کرایه خانه امان را باهاش پرداخت کنیم شاید بعضی ها اصلا نخوان کالا بخرن چرا مردم رو سوق می دن به سمت مصرف گرایی صرف و بی رویه امیدوارم نقدی اش کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
توروخدا اینترنت وصل کنید من کارای مقاله و پایان نامه دارم لطفا وصل کنید لطفا بخدا با ۲۸ سال سن ماهی ۲۵۰ تومنم درامد ندارم چشمم به گوشیمه ببینم کسی سفارشی داره یانه شوهرمم کارگر نه ماشین دارم نه خونه دارم نه پولی پس انداز کردم
Iran (Islamic Republic of)
khoda
۲۱:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ضرر هر روز قطع اینترنت در ایران 370 ملیون دلار هست .
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۱:۴۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بسته اینترنت خریدیم ولی هیچ استفاده ای نکردیم کی پول بسته ها را بر میگردونه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۴۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینترنت وصل کنید....از کار و زندگی تو این اوضاع اقتصادی افتادیم....

لطفا سریع وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۴۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
شمارو به خدا اینترنت رو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۴۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
شمارو به خدا اینترنت رو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خود رئیس جمهور میگه روزانه ۹۰ میلیون لیتر بنزین مصرف میشه اگه قراره به ۶۰ میلیون نفر بدن یعنی به هر نفر روزانه ۱.۵ لیتر میرسه که توی ۳۰ ماه میشه ۴۵ لیتر برای هر نفر. حالا اگه اختلاف بین ۳۰۰۰ تومان و ۱۰۰۰۰ تومان که ۲۰۰۰ تومان میشه رو در ۴۵ ضرب کنیم باید ماهانه به هر ایرانی ۹۰ هزار تومان برسه.
طبق گفته رئیس جمهور دولت چیزی از درآمد حاصل بر نمیداره پس ۹۰ تومان کجا و بسته حمایتی ۵۵ تومان کجا......
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۲۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
به خون پاک شهیدان قسم میخوریم ما کمک معیشتی دولت را نمیخواهیم قیمت بنزین را به قبل برگردونین
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۲۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ما کمک معیشتی دولت را نمیخواهیم قیمت بنزین را به قبل برگردونین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
من اگه اینترنت نداشته باشم مجبورم از ایران برم.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خوب قیمت ماشین بردن بالا میدونست بنزین چی میشه فوقش یع درصدی بیاد پایین باز قیمت فضایی هست مافیای دولتی همین دیگه ،این فروشگاهای زنجیره ای واسه خودشون مافیا درست کردن جنس رو از کارخونه میخرن به قیمت که خودشون میگن و کیفیتی که میخوان بعد هر کس اون جنس رو بخواد باید ازون فلان شرکت بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
احسنت به این دولت حاااامی قشر ضعیف
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
همان بنزین هزار تومنی را بذارید بمونه بسته ی حمایتی نمی خوایم 55 تومن می خواین اضافه بدین از اونور با بنزین 1500تومنی سی تومن خرج گران تر شدن بنزین میشه 25 تومن بقیه ش هم چون بنزین کم میاریم خرج خرید بنزین 3000 تومنی میشه 4 درصد هم که به قول شما تورم باشه یه چیزی هم باید مردم از جیبشون از این به بعد بذارن، طرح چه نفعی برای مردم داره!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
آقای روحانی اولا چرا دولتت را کوچک نمیکنی من از داخل ادارجات با خبرم بخدا بیش از ۶۰ درصد کارمندان ادارجات اضافه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بچه های خوبی باشید تا بهتون اینترنت بدیم فهمیدید یا باز #تکرار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
چرا مالیات بر خانه های خالی نمی گذارید، چرا مالیات پزشکان ،بازیگران و...نمی گیرید بهانه های الکی ،آن عدد ۶۰ میلیون را از کجا آوردید
Iran (Islamic Republic of)
نجمی
۲۰:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
در دولت قبل هدفمندی یارانه ها برای اولین بار در تاریخ ایران شروع شد ان هم با چه عظمتی و همه حامل های انرژی را در بر می گرفت از دماغ یک نفر خون نیامد. چرا ؟ چون مردم را اماده کرده بود به مردم بی احترامی نکرد . زیر ساخت ها را اماده کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
یارانه مهم نیست این که به حرفاتونم نمیشه اعتماد کرد مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
عجب دولت دلسوزی داریم واقعا باید قدر این دولت را بدونیم کرایه ها همون صبح جمعه کشید بالا
گرجه یه شبه از سه هزار تومان به هشت تومان باقی چیزا هم خودتون خواهید دید چه سرش میاد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بنزین‌ رو گرون‌ کردید اینترنت رو قطع کردید دیگه برق‌ هم قطع کنید !!رودرواسی نداشته‌ باشید
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۰:۱۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اقایی ریسی دستور دادن هر کسی گران فروشی بکنه اول در ملع عام شلاق زده میشه بعد کارای قضاییش انجام میشه .
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۰:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
سلام وقتتون بخیر بابا تورو خدا اینترنت رو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۳۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دلم نمیخواد خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
قیمت ها همه ۳۰۰ درصد افزایش داشته ولی حقوق می‌خواهید ۱۵ درصد افزایش بدین.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
یعنی چه .بابا اینترنت رو وصل کنین .کلی ضرر کردیم . یک خورده فقط یک خورده به فکر این ملت ستم دیده باشید .همه جا هواتون رو داشته .خوب هواشون رو دارید.خدا باعث و بانی رو لعنت کنه .خدایا خودت به داد ما مردم ستم دیده برس.آمین
Iran (Islamic Republic of)
مهاجر بی پناه
۱۹:۵۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بالفرض که 60 میلیون ایرانی این کمک رو گرفتند و امیدوارم از این کمک دولتی استفاده بردند و راضی شدند.
حالا دولت مردان محترم، تکلیف 2 میلیون مهاجر دارای اقامت در ایران (که +95% شون واجد شرایط این کمک هستند)چه میشود که از کوچکترین حمایت دولت جمهوری اسلامی ایران هم برخوردار نیستند چه برسد به حق دریافت یارانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ما ملت قول میدیم هیچی نمیخوایم فقط بنزینو برگردونید سر جاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
واييييييي باورم نميشههههه منو اینهمه خوشبختی محاله محاله محالههههه
با این پول هم میتونم اجاره خونمو بدم هم واممو هم پوشک و شیر خشک بچه مو
هم یه مقداريشو میتونم پس انداز کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
آخه چه وضعشه اینترنت رو قطع کردین یه سرچ نمیشه توی گوگل کرد.. موتور جستجوگر ایرانی هم که نداریم لااقل کارمونو راه بندازه الان دنبال جزوه هامم کارام مونده ایناهم نت رو قطع کردن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
الان فرانسه هم این همه اعتراض شده اینترنت قطع شده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۳۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
درود بر دولت تدبیر و امید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
از خود مردم میگیرید میدید بخودشون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۴:۲۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
از ۶۰ درصد مردم که الان نیم قرن هست سوبسید میگیرند کم کردند و به ۱۰۰ درصدمردم میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
سازمان تعزیرات هیچگونه کنترلی روی بازار نمی تونه داشته باشه وقتی که قیمتها 3 برابر شد چه اقدامی کرد که حالا بخواهد انجام دهد
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۹:۲۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بازار تازه داشت ثبات پیدا میکرد تا اینکه...همینجوری رکود هست حالا قطعا با گرون تر شدن اجناس خرید هم کمتر میشه...اقا دو دو تا چهار تا مردم رو .. فرض کردید مگه میشه یارو ۳ برابر پول بنزین بده ولی کرایشو گرون نکنه منم که کاسبم خوب قطعا هزینه تموم شده جنسم بیشتر میشه ایا میتونم به قیمت قبل بفروشم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
از نظر من افزایش قیمت بنزین زمانی درست است که مردم یقین پیدا کنند که پول به چرخه زندگی خودشون برمیگردد ن اینکه وقتی دولت با کسری بودجه مواجه هست هیچ اتفاقی جهت رفاه مردم نمیفتد.چرا هیچ یک از مسئولین دارای خود را اعلام نکردن.فاصله طبقاتی درد مردم است.بی اعتماد به مسئولین درد مردم است.مردم ایران پشت رهبرشون هستن شهید دادیم
Iran (Islamic Republic of)
Salman
۱۹:۲۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینترنت رو وصل کنیییددد ، گرانی و بیکاری و ... کم نبود اینم اضافه شد. آخه کدوم کشور با مردمش اینکارو میکنه؟ از کار و زندگی افتادیم. اینترنتو وصل کنید خواهشااااا. الان با 100 تومن 200 تومن یارانه رفاه میاد برامون؟؟؟ قیمت ها وقتی 4 برابر میشه حقوق ها رو هم باید 4 برابر کنید این چه وضعیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
میشه دکمه روشن شدن اینرنتو فشار بدید!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
تروخدا نت رو وصل کنید.
اکثر استارتاپ های کوچک و مردم کارشون وابسته به اینترنت هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
آقای روحانی و آقای نوبخت و آقای وزیر صمت که فرمودید ما تمام تلاشمان را انجام میدهیم تا قیمت اجناس افزایش نیابد، همین امروز گوجه را گرفتم کیلویی ۸هزار تومان. قیمتها داره بالا میره شدید.درسته که قیمت دلار ثابت مانده ولی قیمت اجناس به دلار بستگی نداره.به بنزین بستگی داره.چند ماهی هست که قیمت دلار روند کاهشی و یا ثابت بوده ولی قیمت اجناس و کالاها روند افزایشی داشته.پس معلوم شد که قیمت ها به دلار وابسته نبوده ونیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
دسترسی به اینترنت جهانی رو آزاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
خداحافظ زندگی خدحافظ آرامش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
مگه آرامش بود روزاز نو روزی از نو
Iran (Islamic Republic of)
مستاجر بیکار
۱۹:۰۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
والا من و همسرم نه خونه داریم نه من کار دارم .جایی هم نیست یارانه ثبت نام کنیم و سایت بستست!!!،الان قرار شد پول بنزینو از جیب ما بیارید بیرون به کی بدید؟!!!!!!!!منی که بدبخت و بیمار و بی خانه ام؟!!!!!!!!یا.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
از هفته اینده شیب ملایم افزایش قیمتها برای حمایت از کار افرین شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
نجمی
۲۱:۲۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
نتیجه انتخاب مدیران غرب زده جز این نیست/ دولت این همه دم مذاکره مذاکره میزنه امروز در دیپلماسی و گفتگو با مردم خودش رپوزه شد. همانگونه که با غربی ها بگو بخند می کرد و به اون ها احترام می گذاشت به مردم کشورش توجه می کرد احترام می گذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینترنت کی وصل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
گفتن که امشب یا فردا اونم بعضی استانها که آشوب تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۲۳:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
هر وقت مردم تحمل کنن
Iran (Islamic Republic of)
لامسب
۱۸:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اینترنت رو وصل کنین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
آقا مشکل اینترنت رو حل کنید. شما خودتون هم خوب می‌دونید که شبکه‌های اجتماعی و تعاملی مناسب تظاهرات کنندگان است سایر شبکه‌ها که مشکلی ایجاد نمی‌کنند. پس سایر سایت‌ها رو مثل همین سایت وای‌جی‌سی وصل کنید. مردمو از کار و زندگی انداختید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
قطع اینترنت حق الناس نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۲۳:۰۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
مردم کیلو چند؟ علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اين مبلغ يارانه كفاف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
اقا اینترنت رو وصل کنید
مردم از زندگی موندن
اخه کار مردم به اینترنت وابسته هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
بله واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
هیچ امیدی دیگه به میهنم نیست ...
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۸:۳۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
امروز رفتم برنج بخرم ۱۰ تومن گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
من هم رفتم روغن بخرم رو اون زده 12 میده 14
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۸:۲۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
یک حرف قطعی در مورد اینترنت بگید ملت از این راه درآمد کسب میکنن داداشم کلی پول اجاره کافی نت میده الان هم تعطیل کرده این انصاف نیست
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۸:۲۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ما یارانه نمیخایم اینوباید به کی بگیم؟؟
با ۱۰۰ تومن ۲۰۰ تومن مثلا چه رفاهی قراره وارد زندگی من بشه؟
هنوز دود یارانه قبلی توی چشممونه.
Iran (Islamic Republic of)
یارانه بگیر
۲۲:۰۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
من با افزایش قیمت ها موافق نیستم اما امکانات باید به طور مساوی تقسیم بشه چه معنی داره یه خانواده با 5 ماشین حق 10 خانواده دیگر را بخورن کجای دنیا اندازه ما بنزین مصرف می کنه اونایی که ادعاشون می شه مخ اقتصادی اند اگه راست می گن در این شرایط آزاد که قیمت ها را عرضه و تقاضا تعیین می کند پول در بیارن نه حق دیگران را بخورن و سرمایه مملکت را حیف و میل کنند و با تجمل گرایی پزشو به قشر پائین دست بدن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۴۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
این رو یه زمانی ما به اقای احمدی نژاد میگفتیم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۸:۰۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
یکی به این دولت مردان بگه آخه یارانه قبلی چقدر رفاه واسمون آورد
Iran (Islamic Republic of)
یارانه کمک قشر پائین دست
۲۲:۱۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
قرار نبوده و نیست که یارانه برا همه اقشار جامعه رفاه بیاره در همه کشورها یارانه کمکی است که به اقشار ضعیف جامع داده می شه تا کمکی باشد برای آنها اگه خواهان رفاه هستیم باید برویم دنبال تولید و کار کردن اگر یارانه برای شما رفاه نمی اورد و در زندگی شما هیچ تاثیری ندارد نباید آن را دریافت کنید چون مستحق دریافت یارانه نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بیشتر از یارانه پول برق واب وگاز باید بدیم
۱۲۳
آخرین اخبار